Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-20 17h38
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb onlangs de mesh van Orange aangekocht en niets dan lof! Eindelijk overal in huis bereik. Maar ik heb één probleempje: hoe kan ik de naam van de wifi en de mesh hetzelfde maken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JvO ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :
Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt.
Hetgeen @Bert77 opmerkt klopt helemaal: wanneer je twee verschillende netwerken (beide op een ander systeem) dezelfde naam geeft, dan is dat vragen om problemen.
Het is uw netwerk, je doet wat je wil, maar ik zou het sterk afraden.
Helpt dit je verder? Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België
@JvO misschien kan je hier eens lezen wat je het beste kan doen. De link openen en daarin staat veel informatie hoe je de Mesh het beste instelt .
Nee Patrick, daar kan ik geen antwoord vinden op mijn probleem. De Mesh werkt perfect, alleen heb ik nu 2 wifi-netwerken: mijn modem én de Mesh. Kan ik die niet ‘’samensmelten’’?