Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-20 17h38
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb onlangs de mesh van Orange aangekocht en niets dan lof! Eindelijk overal in huis bereik. Maar ik heb één probleempje: hoe kan ik de naam van de wifi en de mesh hetzelfde maken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JvO ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :
Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt.
@JvO ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :
Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt.
In de link van Patrick staat de oplossing inderdaad.
Er staat echter ook een andere interessante opmerking : de Mesh-modules werken als een geheel en bieden je een homogene wifidekking. Als je parallel nog andere oplossingen gebruikt met dezelfde wifi-naam, zal dat je wifiervaring sterk negatief beïnvloeden.
Dus best wel 2 namen gebruiken, ofwel de naam aanpassen naar dezelfde als die van jouw modem, maar dan de Wifi van de modem uitschakelen.