annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Naam van modem en mesh

Topic gestart op: 05-11-20 17h38

Antwoorden: 6 antwoorden

JvO
Gewaardeerd verkenner

Naam van modem en mesh

OPGELOST

Ik heb onlangs de mesh van Orange aangekocht en niets dan lof! Eindelijk overal in huis bereik. Maar ik heb één probleempje: hoe kan ik de naam van de wifi en de mesh hetzelfde maken? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@JvO  ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@JvO  ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bert77
Gewaardeerd verkenner

In de link van Patrick staat de oplossing inderdaad.

Er staat echter ook een andere interessante opmerking : de Mesh-modules werken als een geheel en bieden je een homogene wifidekking. Als je parallel nog andere oplossingen gebruikt met dezelfde wifi-naam, zal dat je wifiervaring sterk negatief beïnvloeden.

Dus best wel 2 namen gebruiken, ofwel de naam aanpassen naar dezelfde als die van jouw modem, maar dan de Wifi van de modem uitschakelen.

Leden met de meeste pluimen