- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Naam van modem en mesh
Ik heb onlangs de mesh van Orange aangekocht en niets dan lof! Eindelijk overal in huis bereik. Maar ik heb één probleempje: hoe kan ik de naam van de wifi en de mesh hetzelfde maken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@JvO ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :
Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@JvO ik heb toch echt gevonden in die aangereikte link dat je wel je Wifi naam kan veranderen zelfs het wachtwoord. :
Deze link komt exact uit dezelfde link want er staan verschillende onderwerpen in die link als je gezien hebt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
In de link van Patrick staat de oplossing inderdaad.
Er staat echter ook een andere interessante opmerking : de Mesh-modules werken als een geheel en bieden je een homogene wifidekking. Als je parallel nog andere oplossingen gebruikt met dezelfde wifi-naam, zal dat je wifiervaring sterk negatief beïnvloeden.
Dus best wel 2 namen gebruiken, ofwel de naam aanpassen naar dezelfde als die van jouw modem, maar dan de Wifi van de modem uitschakelen.