annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog geen aansluiting TV en Internet

Topic gestart op: 20-07-18 02h11

Antwoorden: 2 antwoorden

GurkanYildirim
Rekruut scout

Nog geen aansluiting TV en Internet

Ik ben het beu om telkens te bellen naar orange en te vragen wanneer dat ze een afspraak kunnen plannen voormij, ik ben klant maar ben reeds verhuist en zit al 2 maanden zonder internet en tv, ik heb misschien al 25 keer gebeld maar het is altijd hetzelfde ja we wachten op het antwoord van Telenet, ja Hallo jullie zijn orange zorg GEEN TELENET. Had vorige maand een afspraak maar telenet was zogezegd langsgekomen en er was een misverstand, terwijl ik 100 keer heb doorgegeven dat het de 2 verdiep is kwam telenet en dacht dat het gelijksvloers was, Hoe dom kan dit zijn want mijn gelijksvloer is een winkelpand.Het is weeral einde van de week en nog steeds geen antwoord.Als ik bel stellen de werknemers altijd hetzelfde.Ik wacht nog een week en als ik nog steeds niets hoor zal ik overschakelen naar een andere provider.

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
stefanvb
Ervaren verkenner

Hier ook meer dan een week geen internet en tv na installatie. Na vele telefoons en steeds de uitleg dat het aan telenet lag een klacht ingediend bij de ombudsdienst en rara de dag erna tv en internet. Alleen werkt de tv app nog niet en ook de decorder hapert nog. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben het beu om telkens te bellen naar orange en te vragen wanneer dat ze een afspraak kunnen plannen voormij, ik ben klant maar ben reeds verhuist en zit al 2 maanden zonder internet en tv, ik heb misschien al 25 keer gebeld maar het is altijd hetzelfde ja we wachten op het antwoord van Telenet, ja Hallo jullie zijn orange zorg GEEN TELENET. Had vorige maand een afspraak maar telenet was zogezegd langsgekomen en er was een misverstand, terwijl ik 100 keer heb doorgegeven dat het de 2 verdiep is kwam telenet en dacht dat het gelijksvloers was, Hoe dom kan dit zijn want mijn gelijksvloer is een winkelpand.Het is weeral einde van de week en nog steeds geen antwoord.Als ik bel stellen de werknemers altijd hetzelfde.Ik wacht nog een week en als ik nog steeds niets hoor zal ik overschakelen naar een andere provider

Ugh @GurkanYildirim,

 

Wat een cactusgedoe! :'(

 

Orange gebruikt inderdaad het kabelnetwerk van Telenet. Je kan ook onze Orange-stamleden schriftelijk contacteren via de sociale kanalen (Orange Be op Facebook & Twitter).

 

 

Ik hoop van harte dat we je mogen verwelkomen bij Orange met je internet & TV.

 

 

🦅 Totems Saluut 🦅

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen