Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-21 14h50
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zit al een tijdje bij Orange en was hier redelijk tevreden mee, maar ongeveer een maand geleden is er een probleem begonnen. Af en toe verliest mijn modem verbinding met het internet, dit is elke keer slechts voor enkele seconden maar dit is alsnog genoeg om voor ernstige problemen te zorgen in het geval ik online aan het gamen ben. Deze onderbreking kan de verbinding met de server termineren en mij terug uit het spel te gooien of in andere spellen kan deze enkele seconden genoeg zijn om te verliezen. Ik dacht dat dit een tijdelijk probleem zou zijn maar het blijft maar doorgaan.
Ik heb eens geprobeerd om naar de technische hulp van de klantendienst te bellen, deze hebben mij dan een speedtest laten doen (die zoals ik voorspeld had, geen problemen vertoonde), waarna ze even de lijn getest hebben en wanneer ze niets vonden het op een slechte firewall of game server gestoken hebben. Ik betwijfel dat het probleem veroorzaakt wordt door een van deze opties aangezien ik met niets verbinding kan krijgen tijdens deze onderbreking en een firewall zou altijd voor problemen zorgen. Het is ook zeer waarschijnlijk geen probleem met de verbinding tot de modem aangezien die connectie perfect blijft werken. Bijgevoegd is een voorbeeld van een constante ping naar 8.8.8.8 (google) en 192.168.0.1 (de modem) waarbij de problemen zich tonen in het verloren gaan van enkele pings naar google maar deze naar de modem blijven perfect werken.
Is er iemand die enig advies heeft over hoe oftewel het probleem op te lossen of meer informatie te verkrijgen om aan de hulpdienst te geven?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ugh @Laserman367 ,
Je neemt hiervoor best eens contact op met ons Webcare-team per Facebook of Twitter voor ondersteuning en opvolging.
Totem's groetjes,
Totem
Niemand met ideeën? Zal wss van provider moeten veranderen want dit blijft nog steeds een probleem te zijn dat af en toe tevoorschijn komt.
Ugh @Laserman367 ,
Je neemt hiervoor best eens contact op met ons Webcare-team per Facebook of Twitter voor ondersteuning en opvolging.
Totem's groetjes,
Totem
Werk je op WiFi? Heb je al eens geprobeerd om de kanalen van je WiFi netwerk in dat geval aan te passen?
Nee, via vaste lijn. Zou problemen met wifi zich ook niet vertonen in de verbinding met de router?