Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-21 13h06
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste Tribe-members
In augustus heb ik mijn optie internet-boost telefonisch laten uitschakelen. In november merkte ik op dat ik ondanks de uitschakeling nog steeds hiervoor betaalde. Ik belde opnieuw naar Orange en ze gingen dit oplossen. 2 maanden later zie ik dat ik nogmaals voor de boost heb betaald. Ik belde opnieuw naar Orange hiervoor. Toen ik mijn factuur deze morgen kreeg zag ik de voorbije maanden weeral de optie internet-boost verschijnen. Dus ik belde nogmaals. Ik heb van de eerste keren mijn geld teruggekregen maar ik heb nu al 4x gebeld om deze optie niet meer op mijn factuur te zetten omdat deze gewoon niet geactiveerd staat. Ik vind dit niet normaal en als ik de medewerkers vraag hoe dat mogelijk is ontwijken ze mijn vraag compleet. Het is alvast afwachten naar mijn volgende factuur. Iemand die hierover iets meer weet?
Alvast bedankt
@Maartenmeulemee goedemorgen,
dit is helemaal niet fijn om te lezen, weet wel dat er qua
facturatie een maand overheen kan gaan om dit op orde te krijgen, maar dit is te lang.
Ga hier even naartoe en doe een berichtje met je gegevens en vraag ook om de rest terug te storten.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.
Indien je Facebook Messenger of Twitter hebt adviseer ik jou om Orange via deze weg te contacteren. Uit eigen ondervinding weet ik dat het probleem eerder opgelost zal zijn dan via telefonisch contact met de klantendienst.
Succes!