annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Guest

Topic gestart op: 29-04-19 23h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Orange Guest

OPGELOST

Dag iedereen,

Bij nader onderzoek op Orange guest, ben ik niet verder geraakt dan dit:

* Wanneer ik m'n gsm aansluit op Orange Guest 835E (via wifi), dat het een wachtwoord moet worden ingevuld. Helaas kon ik niks vinden in m'n handleiding, noch op dit Tribe net. Ik kan dus voorlopig niet aansluiten, via gsm, op het Orange Guest. Zonder wachtwoord, is 'verbinden' onzichtbaar en kan ik niet op internet.

Heeft iemand meer ervaring of uitleg?

Alvast bedankt 🙂

Surfer

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer normaal gezien is Orange Guest voor iemand die bij u thuis komt en wil laten surfen. Neemt niet wezg natuurlijk dat u het zelf niet kan gebruiken. U vind dit normaal achter op uw modem daar zit een ticker en daar zal uw wachtwoord op staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer normaal gezien is Orange Guest voor iemand die bij u thuis komt en wil laten surfen. Neemt niet wezg natuurlijk dat u het zelf niet kan gebruiken. U vind dit normaal achter op uw modem daar zit een ticker en daar zal uw wachtwoord op staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Je zou ook een sticker moeten ontvangen hebben met 2 QR codes (er staat bij dewelke Guest is).

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Hoi TomN,

Ik heb daarnet eens goed gekeken en helaas heb ik die 2 stickers niet ontvangen. Wat nu?

Surfer

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Normaal gezien zou je toch moeten kunnen inloggen op uw eigen router. Eens dat je dat gedaan hebt kun je toch aan alle parameters van uw netwerk aan en kun je het wachtwoord van "Guest" op zijn minst zien en ook wijzigen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen