Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Orange Mesh WiFi webinterface onbereikbaar

OPGELOST

De webinterface is normaal bereikbaar via http://orangemeshwifi.local/ maar ik kan de pagina sinds kort niet meer openen. Heeft er nog iemand dit probleem en hoe kan dit opgelost worden aub?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Leidende sjamaan

@koenvl  ik weet niet of je bekabeld verbonden bent om naar de interface maar ik heb een vaste kabel tussen pc en mijn Mesh systeem nodig. ( is niet Orange ) Moest dat niet werken dan alles eens geheel resetten. Maar houd er wel rekening mee als je dat doet dat je alles opnieuw moet instellen.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de hulp! Opnieuw opstarten zonder reset naar de fabrieksinstellingen was uiteindelijk voldoende.

Ervaren sjamaan

@koenvl  goedemiddag,

fijn dat je dit even meedeeld aan ons.

Wil je dan ook deze vraag van je als opgelost aanvinken?

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Ervaren verkenner

@koenvl bij mij werkt dit ook vaker niet dan wel.  Je kan als workaround ook opzoeken welke Orange mesh modules er allemaal met je modem verbonden zijn, en vervolgens naar het laagste ip-adres surfen.  Op die manier kom je ook op de mesh beheerpagina terecht.

Jammer genoeg werkt ook dat vaak niet bij mij, maar ik heb gemerkt dat je net zo goed naar een van de andere ip-adressen kan surfen.

Zie: https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

• Tip voor gevorderde gebruikers: je kunt ook toegang krijgen tot de beheerpagina’s van je Mesh-netwerk door in een browser het IP-adres van de mastermodule te typen (= module met het kleinste IP-adres). Alle IP-adressen zijn te vinden op de modeminterface.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen