Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-20 10h35
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De webinterface is normaal bereikbaar via http://orangemeshwifi.local/ maar ik kan de pagina sinds kort niet meer openen. Heeft er nog iemand dit probleem en hoe kan dit opgelost worden aub?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt voor de hulp! Opnieuw opstarten zonder reset naar de fabrieksinstellingen was uiteindelijk voldoende.
Sinds enkele weken krijg ik een blanco pagina te zien bij 'network map' in het Orange Mesh dashboard.
Vroeger kon ik perfect zien wat waar is aangelogd. Hoe verhelp ik dit probleem?
Als je de juiste link gebruikt kan je altijd eerst eens je cache en cookies legen. Moest dat niet helpen probeer het eens met een andere browser en als dat geen oplossing bied dan beste eens de klantendienst contacteren via Messenger , als je een Facebook account hebt. Want dan is er ergens iets mis maar wat dat kunnen wij je zo ook niet zeggen.
Merci
Alle ander info kan ik wel zien. Enkel de networkmap is blanco.
Ik heb al op verschillende toestellen en met verschillende browsers geprobeerd.
Ik probeer de klantendienst via messenger
@koenvl bij mij werkt dit ook vaker niet dan wel. Je kan als workaround ook opzoeken welke Orange mesh modules er allemaal met je modem verbonden zijn, en vervolgens naar het laagste ip-adres surfen. Op die manier kom je ook op de mesh beheerpagina terecht.
Jammer genoeg werkt ook dat vaak niet bij mij, maar ik heb gemerkt dat je net zo goed naar een van de andere ip-adressen kan surfen.