Profil de koenvl

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Orange Mesh WiFi webinterface onbereikbaar

De webinterface is normaal bereikbaar via http://orangemeshwifi.local/ maar ik kan de pagina sinds kort niet meer openen. Heeft er nog iemand dit probleem en hoe kan dit opgelost worden aub?

Solution acceptée

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Bedankt voor de hulp! Opnieuw opstarten zonder reset naar de fabrieksinstellingen was uiteindelijk voldoende.

Super User

 • 

11.1K  messages

@koenvl  ik weet niet of je bekabeld verbonden bent om naar de interface maar ik heb een vaste kabel tussen pc en mijn Mesh systeem nodig. ( is niet Orange ) Moest dat niet werken dan alles eens geheel resetten. Maar houd er wel rekening mee als je dat doet dat je alles opnieuw moet instellen.

Pisteur expérimenté

 • 

35  messages

@koenvl bij mij werkt dit ook vaker niet dan wel.  Je kan als workaround ook opzoeken welke Orange mesh modules er allemaal met je modem verbonden zijn, en vervolgens naar het laagste ip-adres surfen.  Op die manier kom je ook op de mesh beheerpagina terecht.

Jammer genoeg werkt ook dat vaak niet bij mij, maar ik heb gemerkt dat je net zo goed naar een van de andere ip-adressen kan surfen.

Zie: https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetproblemen-oplossen?page=device/orange/mesh-wifi/topic/wifi-configureren/hoe-vind-ik-de-naam-en-het-wachtwoord-van-de-mesh-wifi/5

  • Tip voor gevorderde gebruikers: je kunt ook toegang krijgen tot de beheerpagina’s van je Mesh-netwerk door in een browser het IP-adres van de mastermodule te typen (= module met het kleinste IP-adres). Alle IP-adressen zijn te vinden op de modeminterface.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Sinds enkele weken krijg ik een blanco pagina te zien bij 'network map' in het Orange Mesh dashboard.
Vroeger kon ik perfect zien wat waar is aangelogd. Hoe verhelp ik dit probleem?

Super User

 • 

11.1K  messages

@JoSels  

Als je de juiste link gebruikt kan je altijd eerst eens je cache en cookies legen. Moest dat niet helpen probeer het eens met een andere browser en als dat geen oplossing bied dan beste eens de klantendienst contacteren via Messenger , als je een Facebook account hebt. Want dan is er ergens iets mis maar wat dat kunnen wij je zo ook niet zeggen. 

http://OrangeMeshWiFi.local 

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Merci

Alle ander info kan ik wel zien. Enkel de networkmap is blanco.
Ik heb al op verschillende toestellen en met verschillende browsers geprobeerd.
Ik probeer de klantendienst via messenger

Loading...