annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Mesh Wifi ervaring.

Topic gestart op: 17-05-23 15h36

Antwoorden: 7 antwoorden

Case321
Veteraan verkenner

Orange Mesh Wifi ervaring.

Hallo,

ik heb vorig weekend het Orange Mesh Wifi systeem (3€ per maand) besteld. En dit werd vandaag geleverd.

Wel, ik ben daar nu eens heel tevreden over. Zelfs met het 2-pack is mijn huis en tuin nu volledig WiFi bereikbaar. (Tuin van 550 vierkante meter).
De master staat in het midden van het huis en de satelliet aan de achterzijde. Krijg nog zo’n 35 Mbps binnen gans achteraan de tuin. Het is wel een woning van de jaren 80 dus veel metaal en beton zit er niet in de muren zoals in de recentste huizen. 
De installatie verliep ook heel vlot al verwijst de qr-code in de handleiding naar een mobiele app die niet in België te downloaden is 🙄.
Maar op het ip nummer van de master kan je dan met je tablet of foon inloggen en daar de naam en wachtwoord wijzigen van de Mesh in deze van je oude WiFi zodat je alle smart en andere dingen niet meer hoeft te wijzigen. Ook niet vergeten van dan je WiFi in je modem uit te schakelen.

Dikke duim voor Orange deze keer 😉

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Case321
Veteraan verkenner

Jawel @Gregory , maar als je die leest en volgt kost het systeem 99€ (wat niet meer bestaat, het is nu huren) en moet je een pc (met utp aansluiting) hebben ,welke ik niet heb. Dus een beetje verouderd volgens mij.

Maar niettemin, heel tevreden over de kwaliteit van dit systeem waarmee ik dat artikel alleen maar kan bijtreden.

Maar voor de leek-leek kan het iets moeilijker worden gezien de foute info in de handleiding. Ik zie mijn nonkel George nog niet direct een ip-nummer in zijn webbalk typen om daar bepaalde instellingen te wijzigen en/of uit te schakelen. Cfr: je WiFi in je modem uitschakelen om storing met de Mesh te vermijden.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Case321 goedemorgen,

Heel fijn dit positief bericht te lezen.

Heel veel plezier ermee. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Case321
Veteraan verkenner

@Josette Mooi van dit te lezen van iemand in een andere tijdzone 😉😉

Leden met de meeste pluimen