annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overgestapt van telenet wigo naar orange fiber. Wat wil zeggen van 400mb/sec naar 1000mb/sec.

Topic gestart op: 17-09-20 19h33

Antwoorden: 3 antwoorden

Gerenko
Aspirant verkenner

Overgestapt van telenet wigo naar orange fiber. Wat wil zeggen van 400mb/sec naar 1000mb/sec.

wat een verschil. Heb wel geen digicorder meer maar maak gebruik van ipTv. Streamen tot ik er bij neer val. Ook heb ik er 2 gsm abonnementen en 2 nieuwe Gsm´s bij genomen en nog kom ik bijna 30€ goedkoper uit dan bij telenet. Beste keuze ooit. 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Frank1064
Gewaardeerd verkenner

Ik kan het ook alleen maar toejuichen . Super snel internet voor minder geld. In het begin was het nog een beetje zoeken zonder digicorder. Wij zijn echte cord-cutters nu dat de coax kabel ook weg is. Ik heb onlangs de tv vlaanderen app getest en dat is zeer goed bevallen. Sorry Orange zolang er geen mogelijkheid is via jullie.

Uit interesse zou ik mijn algemeen internet verbruik willen controleren maar kan niets er over vinden.

Is er een mogelijkheid?

 

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Gerenko 

Ik heb zelf ook al enkele businessklanten en particulier gehad die op de fiber zijn overgestapt en waren ook allemaal enorm content. Kheb er zelf chocola en koekskes van gekregen in de shop 🤣.

Blij dit te lezen.

Groeten,
Shop Medewerker (Verlof)
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gerenko 

Fijn om dit te lezen. Is eens wat anders dan problemen en geklaag. Dat mag natuurlijk hier op Tribe, maar iemand die een positieve ervaring heeft en dat hier deelt, is altijd fijn. 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen