Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-01-22 07h32
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo allen,
Vooraleer orange technische dienst te contacteren, even hier vragen. Gisterenavond plots geen Wi-Fi signaal meer? Vind ook mijn Wi-Fi netwerk niet meer, is niet meer zichtbaar. Het enige wat ik gedaan heb, is één van de mesh modems verwijderd omdat er moet geschilderd worden. Wel terug ingestoken om zeker te zijn dat dit niet het probleem is, maar neen hoor, nog steeds geen netwerk. Ook brand enkel het driehoekje (lamp) op de mesh modules? Iemand een idee?
@Bernardvervaet misschien is hij stuk als je alles al hebt geprobeerd . normaal heb je daar een garantie op van twee jaar ,zonet zal je nieuwe moeten kopen .anders toch de technische dienst raadplegen die helpen u graag stap voor stap . hoop dat je geholpen wordt en een van deze oplossingen gevonden hebt .
fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
vergeet niet om te pluimen /en of als oplossing te geven .
Hey Bernard,
Normaal hebt u twee Mesh wifi’s, 1 verbonden met de modem via kabel (de primaire mesh) en de andere over wifi (de slave mesh)
Op de primaire mesh branden er normaal 2 lampjes. Een Oranje en een wit.
De slave heeft volgens mij geen verbinding met de primaire mesh, vandaar alleen het witte lampje dat brand.
Om beide terug met elkaar te verbinden moet je op beide mesh wifi’s de WPS knop indrukken. Dat is het knopje naast de lampjes.
Normaal zal dan het witte lampje knipperen.
Moesten ze nog niet koppelen kan je ze best beide eens uitschakelen en eerst de primaire inschakelen en wachten tot beide lampjes branden, daarna de slave.
Als ze zo niet automatisch koppelen nogmaals de WPS knop proberen.
Nog niet? dan zou ik deze stap opnieuw proberen en ze tijdelijk naast elkaar plaatsen.
Moest het dan nog niet lukken moet je ze beide factory resetten met een tandenstoker in het klein gaatje waar ‘reset’ staat.
Ik hoop dat dit helpt!
mvg Milan
-Orange Technieker
Doe eens een complete shutdown van uw systeem en start dan alles één voor één weer op in de juiste volgorde.
Je orange modem is nog online?
Rechtstreeks met kabel nog internet?
Test eens door een kabel in de poort waar je mesch modem insteekt je laptop in te pluggen?
Heb je de modem al herstart?