annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Powerline Adapter geeft geen licht aan

Topic gestart op: 03-01-22 18h08

Antwoorden: 5 antwoorden

JasperVE
Aspirant verkenner

Powerline Adapter geeft geen licht aan

Wij zijn enkele weken verhuisd en nu willen we de powerline Adapter, via Orange verkregen, in gebruik nemen. Het gedeelte aan de modem werkt, maar het tweede deel (extender) geeft geen licht aan terwijl deze in de stekker steekt. Iemand een oplossing? 

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Proximulantis
Leidende verkenner

@JasperVE 

Beide stekkers zitten op de zelfde circuit?

Je kan ook om te testen de raad van @patrick2 eens proberen.

0 pluimen
JasperVE
Aspirant verkenner

De stekkers zitten inderdaad op hetzelfde circuit. Ik moet echter het afstemmen dan eens bekijken gelet ik inderdaad plug en play heb gedaan. Alvast bedankt voor uw antwoord. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JasperVE 

Heb je de powerlines ook weer opnieuw op elkaar afgestemd ? Want dat is wel heel belangrijk om deze stappen opnieuw te doorlopen. Het is niet van ik verhuis en plug deze gewoon weer ergens in de muur en het zal wel werken. Altijd opnieuw elke stap uitvoeren , dus opnieuw op elkaar afstemmen , inpluggen op de plaats waar je ze wil hebben en daarna pas gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JasperVE
Aspirant verkenner

Hello, alvast bedankt voor uw antwoord. Is het mogelijk om me deze stappen eventueel uit te leggen? Ik heb de stekker aan de modem ingestoken en de LAN-kabel verbonden. Het groene lichtje pinkt hier nu. De andere stekker heb ik al in verschillende stekkers ingestoken en geeft nooit een licht. Ik heb ook al met een pinnetje de reset ingeduwd en lang op de homeknop geduwd. Telkens zonder resultaat jammer genoeg. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen