annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RTSP steam werkt niet via mobiel

Topic gestart op: 08-10-18 13h51

Antwoorden: 6 antwoorden

Fluxlicious
Gewaardeerd verkenner

RTSP steam werkt niet via mobiel

Sinds is overgeschakeld ben naar Orange (voorheen Base) kan ik mijn bewakingscamera's niet meer zien op mijn smartphone verbonden via het mobiel netwerk. De app kan geen verbinding maken door een timeout.

Het lijkt mij specifiek aan Orange te liggen want dit werkt wel:

  • Met smartphone via WiFi thuis
  • Met smartphone via WiFi ergens anders (publieke hotspot of TelenetWiFree waarvan ik nog een account heb)

Ik heb ook mijn smartphone zelf getest door een hotspot aan te maken en met mijn laptop te verbinden via mijn smartphone naar het mobiel netwerk. Ook dit werkt niet, eveneens een timeout.

Ik heb ook geprobeerd de RTSP poort te veranderen (standaard 554) naar 3554, maar ook dit maakt geen verschil.

Ter info: het gaat over RTSP over UDP.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds is overgeschakeld ben naar Orange (voorheen Base) kan ik mijn bewakingscamera's niet meer zien op mijn smartphone verbonden via het mobiel netwerk. De app kan geen verbinding maken door een timeout.

Het lijkt mij specifiek aan Orange te liggen want dit werkt wel:

  • Met smartphone via WiFi thuis
  • Met smartphone via WiFi ergens anders (publieke hotspot of TelenetWiFree waarvan ik nog een account heb)

Ik heb ook mijn smartphone zelf getest door een hotspot aan te maken en met mijn laptop te verbinden via mijn smartphone naar het mobiel netwerk. Ook dit werkt niet, eveneens een timeout.

Ik heb ook geprobeerd de RTSP poort te veranderen (standaard 554) naar 3554, maar ook dit maakt geen verschil.

Ter info: het gaat over RTSP over UDP.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Ugh @Fluxilcious,

 

Hiervoor dient de APN geactiveerd te worden door de Orange-stamleden. Ze helpen je hier graag hierbij!

 

Contacteer ze via het gratis nummer 5000 (optie 4)

 

Verf met alle kleuren van de wind

🏹 Totems Groet 🏹

smalldesert
Aspirant verkenner

Ik heb gebeld en.. Kunnen ze niet mee helpen voor voor particulieren en SOHO. Enkel voor B2B klanten aldus de 5000 support..

Weet iemand raad hoe dit toch te kunnen voor particulieren ? Tx

0 pluimen
smalldesert
Aspirant verkenner

APN activeren zou enkel kunnen voor B2B klanten en niet voor particulieren/zeflstandigen. Dit na bellen naar Orange support. Kan iemand dot confirmeren aub ? Tx

0 pluimen
Fluxlicious
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dan een recorder geplaatst en via de app van de recorder werkte het wel, dus ik heb het nooit geprobeerd om APN te activeren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen