Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-21 18h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb de TCG300 modem/router met firmware D22F.EG00.15.01.OBE.02.06
Wanneer ik probeer om de inhoudscontrole (ouderlijk toezicht) te configureren, heb ik deze wel kunnen aanzetten, maar een regel definiëren lukt niet. Wanneer ik op de plus-knop druk gebeurt er niets. Het uitzetten lukt ook niet, de toepassen-knop onderaan wordt nooit oranje.
Voor de rest werkt alles. Heb het ook op meerdere computers/smartphone geprobeerd, maar geeft zelfde resultaat. Kan iemand bevestigen dat hij/zij hetzelfde probleem ondervindt? Dan gaat het waarschijnlijk om een bug in de firmware en kan dit misschien ergens gerapporteerd worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost door de router te resetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen.
Je probeert het best eens met een andere browser, ook opletten met eventuele adblockers of beperkingen die je actief hebt staan in je browser.
Heb geprobeerd met chrome, edge en internet explorer. En adblocker uitgezet. Ik heb toch een zwaar vermoeden dat dit aan de router ligt.
Opgelost door de router te resetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen.