annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Router inhoudscontrole bug?

Topic gestart op: 25-01-21 18h20

Antwoorden: 5 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Router inhoudscontrole bug?

OPGELOST

Ik heb de TCG300 modem/router met firmware D22F.EG00.15.01.OBE.02.06

Wanneer ik probeer om de inhoudscontrole (ouderlijk toezicht) te configureren, heb ik deze wel kunnen aanzetten, maar een regel definiëren lukt niet. Wanneer ik op de plus-knop druk gebeurt er niets. Het uitzetten lukt ook niet, de toepassen-knop onderaan wordt nooit oranje.

Voor de rest werkt alles. Heb het ook op meerdere computers/smartphone geprobeerd, maar geeft zelfde resultaat. Kan iemand bevestigen dat hij/zij hetzelfde probleem ondervindt? Dan gaat het waarschijnlijk om een bug in de firmware en kan dit misschien ergens gerapporteerd worden?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Opgelost door de router te resetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Jeroewn
Leidende verkenner

Je probeert het best eens met een andere browser, ook opletten met eventuele adblockers of beperkingen die je actief hebt staan in je browser.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Heb geprobeerd met chrome, edge en internet explorer. En adblocker uitgezet. Ik heb toch een zwaar vermoeden dat dit aan de router ligt.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Opgelost door de router te resetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw te beginnen.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Heb je hem al eens herstart na de wijziging? Dikwijls wil dat eens helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen