annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Siligence firmware push

Topic gestart op: 26-04-21 18h55

Antwoorden: 1 antwoord

Terminator75Ohm
Aspirant verkenner

Siligence firmware push

Hallo iedereen,

Ik heb een noodzaak om mijn Siligence in bridge te zetten. Ik ben sinds vorige week bij Orange en heb dus een nieuwe modem gekregen, echter staat deze nog op de 2.05 firmware. Verschillende malen contact gehad met de 'technische' klantendienst. Zeer jammer dat elke medewerker eigenlijk niet wist wat de kabelmodem was en steeds naar mijn decoder verwees die ik niet heb.

De vraag hier is dus is of iemand op een of andere manier een firmware push heeft kunnen bekomen? Een hard reset haalt spijtig genoeg niets uit.

 

Alvast bedankt!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Terminator75Ohm 

Zelf kun je daar weinig aan doen, maar ik zou het eens aankaarten via het Webcare team. Dat is via Messenger of Twitter.

Twee voordelen:

  1. Je hoeft niet ellenlang naar een wachtmuziekje te luisteren alvorens "geholpen" te worden.
  2. Uw vraag wordt behandeld niet door één persoon maar door een samenwerking van verscheidene collega's die de zaak grondig bekijken en diverse bronnen kunnen raadplegen. De kans op een deftig antwoord is vele malen groter dan aan de foon.

Eén nadeel:

  1. Door de werking hierboven aangehaald kan het wat langer duren vooraleer je een antwoord hebt.

 

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen