annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte klantenservice en communicatie

Topic gestart op: 08-01-25 10h06

Antwoorden: 6 antwoorden

marcuslamens93
Aspirant verkenner

Slechte klantenservice en communicatie

OPGELOST

Beste,

Ik schrijf dit bericht een beetje uit frustratie, en ook hopelijk dat de klantenservice hierop reageert en beter zal worden ook al zeggen zij dat het gesprek opgenomen kan worden voor opleidingsdoeleinden om de diensten te verbeteren dus bij deze even mijn verhaal. 

we zijn een tijdje geleden verhuisd naar een nieuwe adres en hebben hier een overstap gedaan van een oude operator naar Orange, dit ging heel vlot en het was ook een lieve technieker die al onze diensten goed heeft geïnstalleerd (wij zitten in een oud huis met een nieuwbouw, waardoor de installatie wel wat ingewikkeld kan zijn voor het technieker om deze te installeren) zover gaat alles hier goed. iets meer dan twee weken later hebben wij plots geen internet meer. Ik ga kijken bij de modem en deze is zich eigen hand zelf aan heropstarten, bij het nakijken op de site van Orange op de vragen en antwoord pagina, wordt er gevraagd om de modem helemaal uit te schakelen en paar seconden te wachten en terug te heropstarten. Uiteindelijk heeft dit het probleem opgelost. nu drie dagen geleden stond ik op en hadden wij weer geen internet zowel bekabeld als wifi dus ik probeer weer mijn modem te heropstarten maar deze keer helaas pindakaas omdat ik die dag wel mijn internet nodig had in verband met het werken bel ik dus Orange op op het gekende nummer. Ik kreeg een eerste persoon aan de lijn, deze heeft mij exact hetzelfde laten doen wat ik al kon lezen op de hulp website omdat zij het probleem niet kon oplossen heeft zij een dossier aangemaakt voor de achterliggende dienst. 

omdat ik ook extra betaal voor een extra service waar ik graag gebruik van wil maken voor een apparaatje te activeren. Voor een back-up lijn te maken ze heeft u mij proberen door te verbinden. Hier heb ik 1 eerste keer 35 minuten op moeten wachten mijn geduld was op, dus heb afgelegd en opnieuw in gebeld. de tweede keer heb ik 45 minuten maar gewacht ook door een collega die mij heeft proberen door te verbinden, er heeft dan uiteindelijk wel iemand opgenomen maar blijkbaar zat ik bij de administratieve dienst van facturatie die mij ook helaas opnieuw wou doorverbinden waar ik ook weer tientallen minuten heb op moeten wachten en ik heb gewoon opgehangen omdat ik na 1/2 uur bellen mijn geduld echt op was. 

tot mijn verbazing heeft de volgende dag mij terug proberen op te bellen via een nummer dat ik niet heb gevraagd om te communiceren. Heb zeker een ander nummer doorgegeven. Heb dit tweemaal gevraagd of ze dit goed heeft genoteerd, blijkbaar dus niet. Heb wel per sms op dat ander nummer een dossier gekregen waarvoor ik heb zelf teruggebeld en tegen de persoon heb kunnen vertellen dat het probleem een dag later is opgelost geweest, heb dan ook mijn frustratie uit omdat ik dan niet echt werd geholpen. Ze vroeg wel op het einde van het gesprek of ze nog iets voor mij kon doen waarop ik Wou vragen of er geen rechtstreeks nummer was om deze dienst te bereiken voor deze extra lijn te activeren in mijn gesprek heeft ze gewoon opgehangen. 

na deze boek te lezen denk je wel tweemaal na of je deze overstap wel wilt doen, ik kan natuurlijk niet van die personen iedereen over dezelfde kam scheren. Maar het blijkt wel dat er een en ander misloopt daar of niet duidelijk is.

hopelijk zal ik dit probleem niet meer voor hebben dat ik geen internet meer heb, want ik kijk er niet naar uit om terug opnieuw naar de dienst terug te bellen. 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
marcuslamens93
Aspirant verkenner

een vervolg:

vandaag heb ik dus weer geen internet en tv werkt ook niet. Ik heb geprobeerd om te bellen, maar na 35 minuten heb ik het ook weer opgegeven, de factuur zal wel komen….

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
marcuslamens93
Aspirant verkenner

een vervolg:

vandaag heb ik dus weer geen internet en tv werkt ook niet. Ik heb geprobeerd om te bellen, maar na 35 minuten heb ik het ook weer opgegeven, de factuur zal wel komen….

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@marcuslamens93 

Dit forum is voor en door klanten en dit is geen klantendienst

Daarnaast zal de klantendienst of een medewerker van Orange dit niet lezen. We hebben hier enkel onze moderatoren maar die zijn er voor om het forum in goede banen te leiden voor de rest hebben die ook geen inzicht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@marcuslamens93  Tja een goedemorgen,

fijn is anders natuurlijk maar wat is er juist fout hé.

Gelukkig zijn ze dun gezaaid die dit meemaken.

Wij kunnen er niets aan doen we zijn ook maar klanten hier.

Je zal toch va nr 5000 moeten gaan

of via FB-Messenger.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
marcuslamens93
Aspirant verkenner

Beste,

Uw antwoord is niet echt bevredigend, alsook je moet maar proberen daar of daar ( Je zal toch va nr 5000 moeten gaan of via FB-Messenger ).

Ik zie nu ook dat jij niet officieel een medewerker van Orange bent, ik zal daar even op wachten tot er bij hun iemand antwoord....

Alvast bedankt voor de steun...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen