annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verbinding thuis

Topic gestart op: 12-12-19 21h47

Antwoorden: 15 antwoorden

Yasin
Gewaardeerd verkenner

Slechte verbinding thuis

Ik ben onlangs lidgeworden bij orange en heb al verschillende problemen gehad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad omdat mijn bereik thuis van de WiFi zelf heel slecht was, en deze zei dat ik een storing had maar dat deze nu goed is gekomen. Ik heb mijn PlayStation dan via een netwerkkabel verbonden met de WiFi-box maar , helaas heb ik nog steeds 3.2 Mbps verbindingssnelheid download en 442.4 kbps upload. Wat kan ik hier aan doen? 

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

Lap, 't is weer van dat .. Ik ben veel te lang en te traag aan het typen (omdat ik dat eigenlijk niet kan) en dan is Patrick alweer net iets sneller dan ik om (gedeeltelijk) hetzelfde te zeggen ...

Maar goed, zoals reeds eerder gezegd, beter tweemaal een goed antwoord dan geen of een foutief 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  off topic , zal voortaan wachten op jullie antwoordt en spring er dan op in 😛 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  off topic , zal voortaan wachten op jullie antwoordt en spring er dan op in 😛 


Probleem is dat ge dan soms lang ga moeten wachten ... 😜

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yasin 

Wat die playstation met vaste verbinding betreft, herhaal ik mijn vraag: heb je eens nagekeken of de WiFi wel degelijk uit stond op de playstation? Zoniet kan het zijn dat hij toch nog steeds over de WiFi connecteerde en de UTP kabel gewoon negeerde. Je kan ook de WiFi op de modem/router eens uitzetten om dit te testen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yasin
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801  ik heb deze zojuist gecontroleerd maar tis met de kabel verbonden en niet met de WiFi. Ik heb deze dan opnieuw ingesteld en opnieuw met netwerkkabel verbinden gedaan , nadien internet Speedtest gedaan  en nog steeds even slecht. Heb de modem al eens afgezet en aan maar dit helpt ook niet. Kan het dan liggen aan de installatie zelf ? Misschien hebben de monteurs een fout gemaakt? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen