Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-19 21h47
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik ben onlangs lidgeworden bij orange en heb al verschillende problemen gehad. Ik heb de klantendienst aan de lijn gehad omdat mijn bereik thuis van de WiFi zelf heel slecht was, en deze zei dat ik een storing had maar dat deze nu goed is gekomen. Ik heb mijn PlayStation dan via een netwerkkabel verbonden met de WiFi-box maar , helaas heb ik nog steeds 3.2 Mbps verbindingssnelheid download en 442.4 kbps upload. Wat kan ik hier aan doen?
Lap, 't is weer van dat .. Ik ben veel te lang en te traag aan het typen (omdat ik dat eigenlijk niet kan) en dan is Patrick alweer net iets sneller dan ik om (gedeeltelijk) hetzelfde te zeggen ...
Maar goed, zoals reeds eerder gezegd, beter tweemaal een goed antwoord dan geen of een foutief 😋
Wat die playstation met vaste verbinding betreft, herhaal ik mijn vraag: heb je eens nagekeken of de WiFi wel degelijk uit stond op de playstation? Zoniet kan het zijn dat hij toch nog steeds over de WiFi connecteerde en de UTP kabel gewoon negeerde. Je kan ook de WiFi op de modem/router eens uitzetten om dit te testen.
@Cdt24801 ik heb deze zojuist gecontroleerd maar tis met de kabel verbonden en niet met de WiFi. Ik heb deze dan opnieuw ingesteld en opnieuw met netwerkkabel verbinden gedaan , nadien internet Speedtest gedaan en nog steeds even slecht. Heb de modem al eens afgezet en aan maar dit helpt ook niet. Kan het dan liggen aan de installatie zelf ? Misschien hebben de monteurs een fout gemaakt?