Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-19 22h32
Antwoorden: 27 antwoorden
Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix.
De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk.
Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.
Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.
Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is.
Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.
Iemand die me wel goeie raad kan geven?
waarschijnlijk terug naar Telenet gaan ,?
grts
Wij thuis hebben soms ook problemen met de wifi.
bv in mijn kamer boven gaat het internet super traag als ik Netflix wil kijken. Beneden is het wel beter. Maar ik denk dat bij ons het probleem is, is dat het orange 'bakje' (zo zal ik het maar noemen) in een kotje hangt en ik denk daardoor slechtere verbinding heeft naar boven toe.. ik heb dit opgelost door een powerline adapter te gebruiken. Sindsdien werkt mijn powerline wifi netwerk heel goed.
Haha danku 😊
heb wat hulp gekregen met het idee van de oplossing. Maar ik heb het zelf juist kunnen installeren haha 😉