annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte wifi Orange

Topic gestart op: 12-08-19 22h32

Antwoorden: 27 antwoorden

heik
Rekruut scout

Slechte wifi Orange

Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix. 

De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk. 

Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.

Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.

Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is. 

Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.

Iemand die me wel goeie raad kan geven?

 

Labels (2)
0 pluimen
27 ANTWOORDEN 27
Jules257
Ervaren verkenner

Gisteren avond werkte alles normaal uitzonderlijk REEDS 3 dagen zonder problemen, momenteel is  de TV decoder weer niet zichtbaar in mijn netwerk, ben ik al meer dan een half uur met nr 5000 aan't bellen, daar sturen ze je van het kastje naar de muur, das een straatje zonder einde, ja je moet op toets 4 drukken zeggen ze dan??? er wordt echter alleen een keuze 1_2 of 3 geboden,????   nou zo hebben ze het mij geleerd krijg je dan echter te horen.

Als ik mijn factuur niet op tijd betaal , wat dan, de dienst van orange werkt momenteel maar 70% voor ons??? lijkt me toch normaal dat men dit eens komt oplossen, eventueel nieuw modem en nieuwe decoder,

 

RARA  hoe lang gaat dit nog duren 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jules257 

Klopt, probeer gij maar eens 70% van uw factuur te betalen .. Ge zult eens zien hoe rap ze dan zijn ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomN
Orange-werknemer

Hey @heik

Dat klinkt niet normaal.

Heb je al eens getest rechtstreeks aan de modem?

Hoe is de setup bij jou (is alles rechtstreeks op de modem aangesloten, of gebruik je nog andere apparatuur zoals powerline/accesspoint/switch)?

Indien je rechtstreeks aan de modem hetzelfde ondervindt, neem zeker terug contact op met de helpdesk en vermeld zeker dat je rechtstreeks aan de modem hebt getest met een netwerkkabel.  Indien je een ticketnummer ontving bij je vorig contact, dit ook zeker doorgeven bij nieuw contact.

 

Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange.  Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.

Leden met de meeste pluimen