Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-19 22h32
Antwoorden: 27 antwoorden
Vorige week schakelde ik over van telenet naar orange. Dit vooral om onbeperkt internet te kunnen hebben omdat ik een kijker ben van netflix.
De eerste avond bekeek ik een aflevering in een 7-tal keren. Mijn internet viel voortdurend uit. Na contactnamen met de klantendienst gaven ze me een ander wifi netwerk.
Ook via dit netwerk was de verbinding nog altijd even slecht. Zowel werken via mijn laptop als kijken naar netflix is een ramp.
Na een 2de contactname met de klantendienst kreeg ik het antwoord dat ze niets meer voor me konden doen. Ik kreeg een ongeloofwaardige uitleg en kreeg het advies om met de vaste kabel te werken.
Ik kocht dus een internetkabel van 50 meter en boorde gaten in mijn huis om nu vast te stellen dat de verbinding via vaste kabel nog altijd even slecht is.
Bij de snelheidstest haal ik amper 11mbp.
Iemand die me wel goeie raad kan geven?
Gisteren avond werkte alles normaal uitzonderlijk REEDS 3 dagen zonder problemen, momenteel is de TV decoder weer niet zichtbaar in mijn netwerk, ben ik al meer dan een half uur met nr 5000 aan't bellen, daar sturen ze je van het kastje naar de muur, das een straatje zonder einde, ja je moet op toets 4 drukken zeggen ze dan??? er wordt echter alleen een keuze 1_2 of 3 geboden,???? nou zo hebben ze het mij geleerd krijg je dan echter te horen.
Als ik mijn factuur niet op tijd betaal , wat dan, de dienst van orange werkt momenteel maar 70% voor ons??? lijkt me toch normaal dat men dit eens komt oplossen, eventueel nieuw modem en nieuwe decoder,
RARA hoe lang gaat dit nog duren
Hey @heik
Dat klinkt niet normaal.
Heb je al eens getest rechtstreeks aan de modem?
Hoe is de setup bij jou (is alles rechtstreeks op de modem aangesloten, of gebruik je nog andere apparatuur zoals powerline/accesspoint/switch)?
Indien je rechtstreeks aan de modem hetzelfde ondervindt, neem zeker terug contact op met de helpdesk en vermeld zeker dat je rechtstreeks aan de modem hebt getest met een netwerkkabel. Indien je een ticketnummer ontving bij je vorig contact, dit ook zeker doorgeven bij nieuw contact.
Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange. Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.