annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Snelheid 200 Mbps stabiel net als Telenet ?

Topic gestart op: 23-08-18 20h54

Antwoorden: 11 antwoorden

Mathieu1
Gewaardeerd verkenner

Snelheid 200 Mbps stabiel net als Telenet ?

OPGELOST

Beste,

 

ik ben momenteel nog klant bij Telenet maar overweeg het om over te stappen bij Orange. Wat zeer belangrijk is voor mij is de internet snelheid. Bij Telenet nu haal ik met gemak 200Mbps zelfs meer, bekabeld en wifi. Dit met een zeer constante verbinding, dus nooit problemen.

 

Mijn vraag is, kan mij iemand garanderen dat ik dit ook zal hebben, uiteraard met de optie Internet Boost?

Of zijn daar problemen mee ( terugval,... ). Mocht men mij dit niet kunnen garanderen dan schakel ik zeker niet over.

 

Alvast bedankt!

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mathieu1
Gewaardeerd verkenner

Heb sinds gisteren nu Orange, ook de Siligence  Modem. Snelheid ok, heb wel de Boost erbij. Telenet is wel sneller, daar haalde ik  een Downloadsnelheid van 220Mbps. Zelfs Draadloos! 

Maar het stoort mij niet. Tot nog toe tevreden zonder problemen, we zien wel wat de toekomst brengt.

 

speedtest.JPG

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
TomN
Orange-werknemer

@Mathieu1

Als een speedtest je kan overtuigen, dit haal ik momenteel op een WiFi extendertje (5Ghz) in een andere kamer dan mijn modem:

61409596

 

 

 

 

 

 

Best mooi hé 🙂  Ik weet dat ik Orange werknemer ben, maar ben zelf écht overtuigd van LOVE  Smiley Vrolijk  Het is een fijn gevoel niet te moeten denken aan limieten 🙂

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Snelheid is helemaal geen probleem bij mij. Zie geen verschil met Telenet. Is ook gewoon dezelfde modem.


Port forwarding dat is blijkbaar op sommige modems wel een probleem.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik weet dat toen Orange gestart was dat het dezelfde modem was, maar blijkbaar worden er nu andere modems geleverd, eerst met de naam siligence en nu noemt die Askey.

 

Askey modemAskey modem

http://www.askey.com.tw/pdf/TCG300.pdf

0 pluimen
stefanvb
Ervaren verkenner

toch raar als nieuwe klant dat ik dan deze modem kreeg  siligence  en waarbij regelmatig uitval van internet en slecht wifi bereik

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik ben nieuwe klant sinds vandaag (vanmorgen) en heb ook deze Siligence modem gekregen, voorlopig nog geen probleem en de wifi werkt goed.

[IMG]http://www.speedtest.net/result/7594999877.png[/IMG]

Welke uitval ken je dan ? op uw pc alleen of verdwijnen de lichtjes op de modem ook ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen