annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips&tricks : Flybox HOME

Topic gestart op: 08-06-20 12h24

Antwoorden: 20 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Tips&tricks : Flybox HOME

Ugh iedereen!

Totem heeft verschillende keren opgemerkt dat de Flybox vragen oproept, hier zijn enkele aanwijzingen over onze 4G-modem.

Mijn verbinding is niet optimaal !

De Flybox is een 4G-modem, je hebt dus een goede dekking nodig om alles op dit niveau te laten werken! Hier zijn een aantal stappen die u kunt nemen om dit soort problemen op te lossen:


1. Controleer of u uw maandelijkse gegevensquotum niet heeft overschreden.
2. Controleer de 4G-dekking bij u thuis.
3. Als de dekking goed is: verplaats je Flybox en breng hem dichter bij je raam.
4. Test uw verbinding door uw pc via ethernetkabel op uw Flybox aan te sluiten. Je zou een snelheid van maximaal 225mbps moeten hebben.
5. Start uw Flybox opnieuw op door deze los te koppelen en weer aan te sluiten.
6. Als het nog steeds niet werkt: verwijder en plaats uw simkaart terug in het apparaat.
7. Neem contact op met de technische dienst of de Webcare-stam voor hulp op afstand en geef hen de resultaten van alle tests die u hebt uitgevoerd.


Mogelijkheden gekoppeld aan uw Flybox

1. U kunt het daadwerkelijk bridgen en de poorten openen, om andere routers en aangesloten apparaten te koppelen op eigen risico! Vanaf het moment dat u de standaardparameters wijzigt, heeft de technische dienst niet meer de mogelijkheid om u optimaal te helpen, een reset kan worden uitgevoerd.
2. Uw Flybox is niet bruikbaar in het buitenland.
3. U kunt een Flybox zonder abonnement bestellen voor € 129, -. Met een Flybox-abonnement kost het je 39 € met 12 maanden commitment.
4. De formules die aan de Flybox zijn gekoppeld, zijn de Flybox-abonnementen van 150 GB voor € 20 / maand en het Flybox-abonnement van 15 GB voor € 15 / maand.
5. Het is niet mogelijk om je te abonneren op een Flybox-abonnement zonder een modem te gebruiken, je Flybox-simkaart gaat niet naar een andere modem. U kunt uw modem echter wel gebruiken met een andere simkaart.
6. U kunt uw Flybox-verbruik regelen via uw klantenruimte of via uw Flybox-beheerconsole.

 

Welke nuttige tips&tricks hebben jullie ook ivm de Flybox?

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (3)
20 ANTWOORDEN 20
Butterfly
Gewaardeerd verkenner

Je bent er eentje vergeten.

Zit niet te ver van je flybox om de wifi-verbinding ervan goed op te vangen 😉

MStr
Aspirant verkenner

Beste, Ik krijg geen toegang tot 

Flybox-beheerconsole

Ik krijg steeds de melding dat de beheerderssleutel niet correct is. 

(ook de sleutel op de sticker blijkt niet correct)

Hoe kan ik een nieuwe beheerderssleutel opvragen aub?

mvg

M.

Flybox beheerderssleutel opvragen/aanpassen 

 

0 pluimen
AnneliesP
Rekruut scout

Ik heb een fly box (150 GB voor 20 euro), en vroeger had ik hier nooit problemen mee.  Ook al werkte ik van thuis uit via de fly box ik moest amper deze eens wat bijladen.  Nu is het een constante en ben hier echt ontevreden over.  Elke maand zit ik aan een 50 tot 70 euro extra om dat ding te kunnen blijven gebruiken.

Kan ik dit niet automatische elke maand verhogen tot 50€ bv zonder extra te herladen.

Ook overweeg ik over te stappen naar een ander soort Fly Box bv. Tadaam daar Orange toch wel heel duur is op maandbasis en dit enkel voor een Fly Box.

Kan iemand mij helpen?  Kan ik ergens klacht indienen dat ik bijna dagelijks dien te herladen?  Hoe kan ik dit eventueel oplossen, GB verhogen maandelijks ipv dagelijks?  

Bellen naar Orange heeft geen zin want ik krijg hier telkens iemand anders aan de lijn dus moet het telkens opnieuw gaan uit

0 pluimen
rikkie
Aspirant verkenner

hallo,

Je hebt met de flybox 50 GB overdag en 150 GB daluren en weekends.  Ik gebruik dit systeem al een tijdje en heb op het einde van een maand telkens nog wat over.

Heb je je verbruik per dag al eens gemonitord ?  Kijk je overdag films of live-tv ? Veel youtube ?

Door gewoon gebruik, internet, mail, instagram moet je toch toekomen...

Kijk eens of je bepaalde dingen kunt uitstellen tot na 18 u ?

Wanneer je tv wil kijken is dit geen geschikt abonnement voor je vrees ik.

 

grtjs

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen