annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag internet

Topic gestart op: 18-12-19 01h50

Antwoorden: 12 antwoorden

Nikola
Gewaardeerd verkenner

Traag internet

OPGELOST

Hallo

Ik ben recent een klant geworden bij Orange (overgestapt van vorige provider), thuis hebben we nu de love trio (tv+internet+mobiel) en dus de 100mbps.

Wat mij wel opviel is dat het internet zelf zeer traag is en wat ik heel storend vind want bij onze vorige provider was dat ook 100mbps en daar hadden we dus geen probleem mee.

Ik heb al een paar keer de internet speed test gebruikt en de resultaten waren steeds goed dus heb ik daarna de klanten service gebeld en ze zeiden dat het kan komen wegens dat we met "veel" toestellen verbonden zijn, terwijl we vroeger met evenveel toestellen verbonden waren en geen problemen kregen.

Het is namelijk lastig als je aant browsen bent of gamed... Dus als iemand een tip zou kunnen geven of iets gelijkaardigs meegemaakt heeft laat het mij aub gerust weten. 😄

Met vriendelijke groeten 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Nikola
Gewaardeerd verkenner

Er is iemand bij ons langs gekomen en het bleek dat ze een ouder model van modem hadden geïnstalleerd. Dankuwel anders voor alle hulp. 🙂 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
izzet3838
Veteraan verkenner

kan je eens een speedtest doen via de pc die bekabeld aangesloten is, als het resultaat tegenvalt best via beide pc's wat is die snelheid? je download/uploud/ping?

en wanneer heb je deze problemen juist, werken netflix en youtube wel goed?

Hoe meer info je geeft, hoe meer kans we hebben om een oplossing te vinden.

De klantendienst geeft standaard het antwoord teveel toestellen of slechte lijn of iets in die aard dat was bij mijn vorige aanbieder helaas ook zo.

Movieman
Aspirant genezer

@Nikola ik ben nu niet bepaald een gamer maar stream veel  vermoed dat je dit meestal doet op je laptop of pc. Wat bij mij vertraagd zijn updates zeker die van Windows waar momenteel een grote uitrol van is in mijn regio. 

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

hier gaat het vlot, weet niet vanwaar je bent!

Misschien eens alles uittrekken een beetje wachten en opnieuw

alles opzetten. Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen