Pisteur expérimenté

• 

27  messages

mardi 29 décembre 2020 09:59

Trage download

Download: 11Mbps
Upload: 38Mbps

Ik betaal voor 400/40.

096225F2-EC69-43EA-9DD2-D776B1C50D04.png

 Hebben meer mensen hier last van?

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@00  en hoe heb je deze snelheid gemeten ? Is dat met een rechtstreekse kabel aan je router of is dat via wifi gedaan ? Kan je ook iets meer informatie geven over je opstelling ? 

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

Orange Siligence modem (Wi-Fi aan) -> DMZ -> Ubiquity UDM -> Switch -> AP1 / AP2

Op wat bedrade camera’s na en 1 pc is de rest vooral via Wi-Fi verbonden.

Sage

• 

5K  messages

Hallo,

Als u de Siligence-modem en de laatste update heeft, kunt u de bridge-modus activeren. Dit maakt de installatie voor uw eigen router eenvoudiger.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetproblemen-oplossen?page=device/orange/siligence-modem-toekomstige-interface/topic/internet-en-lan-configureren/bridgemodus

Sage

• 

7.5K  messages

@00  schreef:

Orange Siligence modem (Wi-Fi aan) -> DMZ -> Ubiquity UDM -> Switch -> AP1 / AP2

Op wat bedrade camera’s na en 1 pc is de rest vooral via Wi-Fi verbonden.

Wat geeft de 5 GHz band, @00 ?

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

Sinterklaas/Kerstman heeft de .06 nog niet bij mij afgeleverd...

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

Modem opnieuw starten heeft magisch z’n werk gedaan...  236/38 is prima gegeven de afstand.

4717BA32-FE29-4B73-B774-CD3DC4313437.jpeg

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

il y a 5 ans

Laat maar. Bekabeld doet wel normaal, dus het probleem ligt bij mij.

Krijg deze snelheden zowel op m’n eigen router als via die van Orange.

185A1A17-C0A3-4089-8F54-D1D3486C340B.jpeg

Sage

• 

11K  messages

@00  dat is een snelle conclusie die je hebt getrokken dat het bij jou ligt de oorzaak. Wel fijn dat je het even wil meedelen dat het bij jou ligt het probleem. Dus ik mag veronderstellen dat je nog een eigen router hebt staan achter die van Orange. In dat geval kan je altijd nog je kanalen veranderen in je eigen router , als je die optie hebt natuurlijk. Moest je toch nog enige hulp nodig hebben kan je hier altijd je vraag stellen. Wij kunnen dan zien of we je als nog kunnen helpen.