Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 18h52
Antwoorden: 33 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange.
Sinds zondag zeer trage Wi-Fi.
Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug.
Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen.
Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u terug bellen, maar de wachttijden zijn opgelopen, ik kan u niet zeggen binnen welke termijn ze u gaan terugbellen.
Dit kan toch niet, dit vind ik allesbehalve klantvriendelijk.
Als ik niet tevreden ben moet ik maar klacht indienen via Test-aankoop kreeg ik als tip mee....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag is er eindelijk een technieker van Orange geweest ( na 9 dagen ). Probleem is opgelost. Mesh boven eerst uitgeschakeld, dan Mesh beneden gereset. Erna Mesh boven terug ingeschakeld en gereset, toestellen met elkaar verbonden en alles werkt weer naar behoren. Met dank aan de technieker.
@Nicovandenbon ik heb een even je posten gelezen en je hebt dus aangegeven dat je Mesh - wifi systeem steeds wegvalt. Bij een Mesh systeem is het heel belangrijk dat je de torentjes op de juiste exacte plaats neer zet. Als dat niet zo is kan het dus zijn dat je even wifi hebt en dat het torentje zijn signaal verliest van dat ene torentje. Maar blijkbaar heb je te weinig torentjes en zal je er eentje tussen moeten zetten. Ik heb ook een Mesh wifi systeem , niet van Orange , maar heb er vier staan. Ik had ook wel eens uitvallende connectie en ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak en ja dat was een torentje te weinig. Nu heb ik overal perfecte wifi dus geen probleem.
@Nicovandenbon Heb ook last van trage wifi
Kun je eens zien welke snelheid je hebt met een kabel ?
Verder, kun je je wifi kanaal in de modem eens op 1, 6 of 11 zetten (niet op auto dus) en zien wat dit geeft ?
Met de Airport utility van apple kun je een wifi scan doen. Kijk op welk kanaal de sterkste zitten (buren) neem een kanaal waar de buren niet op zitten (1, 6 of 11)