annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast IP adress in de Siligence modem instellingen configureren is niet mogelijk

Topic gestart op: 09-01-20 11h54

Antwoorden: 5 antwoorden

Gregory
Wijze
Wijze

Vast IP adress in de Siligence modem instellingen configureren is niet mogelijk

OPGELOST

Geconfirmeerd door totem hier 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2 Ik heb begrepen dat het niet werkt.  Heb het hier ook gepost omdat er al een paar threads daarover gingen: hier en hier (je komt er ook in voor)

De enige mogelijkheid is je DHCP range beperken in de modem config en de apparaten die een vast IP nodig hebben op het apparaat zelf een vast IP te geven dat buiten de geconfigureerde DHCP range van de modem ligt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  dus de stappen om het vaste IP adres in te stellen lukken niet of als men alles opslaat ,dus bewaard, dan verdwijnt dat IP adres weer of hoe moeten we het zien dat het niet werkt ? Misschien de modem herstarten en dat het vaste IP adres dan actief is ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2 Ik heb begrepen dat het niet werkt.  Heb het hier ook gepost omdat er al een paar threads daarover gingen: hier en hier (je komt er ook in voor)

De enige mogelijkheid is je DHCP range beperken in de modem config en de apparaten die een vast IP nodig hebben op het apparaat zelf een vast IP te geven dat buiten de geconfigureerde DHCP range van de modem ligt

patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  ok dan weten we dat ook weer. Eerlijk gezegd wist ik dat ook niet , heb het ook nooit gebruikt . Maar goed zo leert men weer bij en het is nog belangrijke en interessante info die je geeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2 Ik had het in den beginne ook geprobeerd en het lukte ook niet.  Dan ben ik maar overgestapt op plan B

Leden met de meeste pluimen