Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-20 11h54
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 Ik heb begrepen dat het niet werkt. Heb het hier ook gepost omdat er al een paar threads daarover gingen: hier en hier (je komt er ook in voor)
De enige mogelijkheid is je DHCP range beperken in de modem config en de apparaten die een vast IP nodig hebben op het apparaat zelf een vast IP te geven dat buiten de geconfigureerde DHCP range van de modem ligt
@Gregory dus de stappen om het vaste IP adres in te stellen lukken niet of als men alles opslaat ,dus bewaard, dan verdwijnt dat IP adres weer of hoe moeten we het zien dat het niet werkt ? Misschien de modem herstarten en dat het vaste IP adres dan actief is ?
@patrick2 Ik heb begrepen dat het niet werkt. Heb het hier ook gepost omdat er al een paar threads daarover gingen: hier en hier (je komt er ook in voor)
De enige mogelijkheid is je DHCP range beperken in de modem config en de apparaten die een vast IP nodig hebben op het apparaat zelf een vast IP te geven dat buiten de geconfigureerde DHCP range van de modem ligt
@Gregory ok dan weten we dat ook weer. Eerlijk gezegd wist ik dat ook niet , heb het ook nooit gebruikt . Maar goed zo leert men weer bij en het is nog belangrijke en interessante info die je geeft.
@patrick2 Ik had het in den beginne ook geprobeerd en het lukte ook niet. Dan ben ik maar overgestapt op plan B