annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internet valt weg

Topic gestart op: 07-11-19 12h06

Antwoorden: 5 antwoorden

knolleke
Ervaren verkenner

Vast internet valt weg

Ik heb nu twee maand LOVE in huis maar het internet valt maar tegen. Bij de eerste melding kreeg ik onmiddelijk een technieker thuis. Melding was de modem heeft veel disconcties. Hij heeft buiten een stekker vervangen die corrosie had en het was duidelijk beter. Toch heb ik nog regelmatig een uitval van het internet. Mijn wifi boxen vallen regelmatig uit, mijn decoder die er net naast staat gaf regelmatig geen internet aan en verbinden via wps lukt niet. Nu verbonden met een kabel merkt ik nog regelmatig dat een serie (zot van koken) twee maal wordt opgenomen een keer op het normaal uur met de melding zot van koken en dan neemt hij de herhaling de volgende middag ook op met dan de melding van het gerecht dat gekookt word. Ik denk dus dat hij soms geen internet heeft en dus niet weet welke aflevering hij heeft opgenomen. Vorig week gebeld en ik werd geholpen door B. hij wilde niet geloven wat er gebeurd (de dubbele opnames had ik toen nog niet opgemerkt) en gaf de fout naar mijn toestellen tewijl ik melden dat ik ze had getest op een ander netwerk en dat ze daar wel werken, de disconcties uitezen was volgen hem flauwe kul en kon niet, hij ging de modem resetten. Hetgeen natuurlijk niet het gewenst resultaat geeft. Deze week kan ik niemand bereiken op de helpdesk, ze melden dat ze terug bellen ten laatste de volgende werkdag, maandag gebeld om 11.00 uur bericht ingesproken, vandaag donderdag ongeveer hetzelfde uur nog niemand gehoord, zelf dan maar terug gebeld maar niemand is bereikbaar. Is er een ander contact kanaal?  

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@knolleke 

Er zijn heel veel tools om uw netwerk te monitoren en analyseren. Een voorbeeld van ee free versie is dit .

Let wel, als je een complete leek bent op IT technologie gebied dan gaat het bijna allemaal chinees zijn .... De reden is dat de meeste tools veel meer bieden dan enkel monitoren of er een verbinding is. En om al die rest te begrijpen en juist te zien wat je eigenlijk wil weten moet je dus ook weten wat je juist zoekt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen