annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internetverbruik checken

Topic gestart op: 16-03-21 06h07

Antwoorden: 19 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Vast internetverbruik checken

Hallo Tribers,

sinds begin februari Orange klant met het volledige Love Trio pakket. 

In ons gezin word heel wat 4k content gestreamd via Disney Plus, waardoor ik wel wat rekening moet houden met de FUP van 750Gb

Ik had hier eerder al eens gelezen dat het vast internetverbruik kan nagekeken worden via de klantenzone, maar in het tabblad kan ik maar 2 zaken selecteren, namelijk "Go Plus" en "TV Extra Decoder". Geen optie "TV + Internet" te bespeuren waar ik op kan klikken.

Screenshot_20210316-064023_Chrome.jpg

 Bij de klantendienst zeggen ze dat dit een algemeen probleem is, maar ik hoor van mensen dat het bij hun wel werkt. Bij mij heeft het dus nog nooit gewerkt.

Is hier al meer duidelijkheid over?

 

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Niki1991
Veteraan verkenner

Nog een allerlaatste update en dan is dit wat mij betreft opgelost. Dat sommige klanten hun internetverbruik kunnen nakijken en sommigen dan weer niet blijkt een gekend probleem te zijn bij Orange. Maar ze werken eraan!

Screenshot_20210323-054337_Messenger.jpg

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

UPDATE!

Wie recent aangesloten is voor Internet en/of TV (zoals ik dus) zal het surfverbruik niet meer kunnen checken via een Telemeter maar zal op de hoogte gebracht worden via mail wanneer de limiet 750GB tijdens de piekuren bereikt is. Ik vind dit bijzonder jammer, maar denk dat het nu wel opgelost is. 🙂

Screenshot_20210316-160349_Chrome.jpg

@patrick2 @Josette 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Niki1991  merci maar kan niet kloppen ben er al jaren! 😮

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

Ik die dacht dat de Fair Use Policy van 750GB nog van kracht was tijdens de piekuren, blijkt dit niet zo meer te zijn? Althans toch volgens het web care team via Messenger.

Screenshot_20210316-153759_One UI Home.jpg

@Totem @Josette @patrick2 @Anonymous 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen