annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbinding verbroken

Topic gestart op: 31-01-21 18h51

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Verbinding verbroken

Hallo iedereen


Ik heb vandaag regelmatig de melding gekregen dat de verbinding met de huidige game is verbroken. Weet niet direct de oorzaak van het probleem. Mijn PS4 is via wifi verbonden en de verbinding lijkt normaal. Ligt het probleem misschien bij de game-servers? Iemand raad? Want het is lastig om geen verbinding meer te hebben midden in een game.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Ea559655.JPG

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Heb je uw verbinding al op andere manieren getest? Ik vraag dat met de bedoeling om te weten of het enkel tijdens het spelen met de PS4 is dat je die problemen hebt.

Het is namelijk al langer geweten dat de servers van de PS4 veel problemen hebben. en je kan daar niks aan doen, je kunt uw server waarop je connecteert niet uitzoeken. En Sony ... gebaart van krommen haas ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Ik ondervond enkel problemen op de PS4. (zowel met wifi als bekabeld) Voor de rest had ik geen problemen. Geen probleem op mijn laptop/ Google nest Hub/ Cam (want dan krijg ik een melding als er geen netwerk is)

Moet wel zeggen dat het internet van Orange heel sterk/goed is hier. 

Het ligt dus waarschijnlijk bij de servers van Playstation wat wel jammer is, want ik betaal jaarlijks een bijdrage om online te kunnen gamen. Telkens als ik de connectie verlies in een game ben ik ook mijn vooruitgang kwijt en kan ik terug starten.

Gelukkig is dat niet elke dag, maar vandaag was het wel erg.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als het u een troost kan zijn, je bent niet de enige met dat probleem. En Vermist het aan de servers van Sony ligt is het onafhankelijk van de provider. Orange kan hier dus niks aan doen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen