Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-21 12h08
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij hebben Orange internet thuis al een tijdje. Vanaf begin konden wij ons verbruik niet opvolgen. Probleem al paar keer gemeld bij klantendienst, dossier staat al 2 maanden open zonder oplossing of verdere info.
Tegenwoordig moet je rekening houden met FUP maar hoe kunnen wij dat doen als wij ons verbruik niet mogen opvolgen?
Als je bij de klantendienst geen respons krijgt dan kan je het beste eens sturen via Facebook Messenger. Daar zal je ook niet direct antwoord krijgen maar je wordt er wel vlotter geholpen , is mijn ervaring. Stuur die afbeelding mee in dat gesprek en dan bekijken hun dat met de juiste dienst. Ze zullen je terug contacteren als het probleem is opgelost.
Dat hebben wij al 2 maanden geleden gedaan. Laatste week weeral info "technische dienst is nog steeds bezig".
Ter info: op onze facturen staat wel zelfde melding als op de screenshot. Ik vraag me dus af of FUP is in onze geval van toepassing?
Ja ja zolang Telenet zijn FUP hanteert is dat ook bij Orange het geval. Het zijn exact dezelfde piek en dal uren als ook het zelfde aantal GB ( 750 GB in de piek uren ). Omdat Orange de kabel van Telenet gebruikt is dit een wettelijke bepaling.
Ja, maar hoe kan ik nu mijn verbruik nu controleren? Einde van december was onze internet heel traag en vermoed ik dat dit door de FUP. Ik denk wel dat als ge zo een limieten zet voor de klanten, moten ze wel hun verbruik kunnen opvolgen.
In onze geval is dat niet mogelijk dus ik vind dat FUP niet 100% fair is.