annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis

Topic gestart op: 02-01-20 22h06

Antwoorden: 15 antwoorden

Edyzer
Ervaren verkenner

Verhuis

Vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met het volgende:

Aanvraag verhuis online gedaan, maar dagen nadien niks gehoord van Orange. Ik besef dat het moeilijker is tussen de feestdagen, maar pakt niet weg om toch op tijd iets van communicatie te ontvangen.

Vandaag gebeld en er werd dan alles via administratief aangepast, verder zou de aanvraag voor een afspraak niet lukken vanwege connectie problemen met 'iets' en wou de telefonist weten wie de vorige eigenaar was en bij welke provider die was (Telenet). Vond ik nogal raar, maar gaf het toch door. Nu moet ik wachten op een telefoontje weer van hen.

Na het telefoontje vertelde mijn vrouw dat de vorige eigenaar zei dat het moeilijk was om iets anders dan Telenet te krijgen op ons nieuw adres. Werken deze niet op hetzelfde kabelnetwerk of kan er iets anders het probleem zijn? 

Alvast bedankt voor uw info! 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Anonymous
Niet van toepassing

ken Er nie veel van maar volgens de verkoper in de winkel wel en de dame die in mijn huis geweest is zei dat het niet mogelijk was, ze zei iets van een zwakke Orange verbinding. Heb het wel al meegemaakt, als het slecht weer is dat we naar buiten moeten gaan om te bellen, dat we geen verbinding hebben dan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ah dan kan het zijn dat u op het einde van de lijn zit. Vroeger als men op het einde van de lijn zat bij Telenet was men ook niet aansluitbaar. Nu met wat hulp doen ze dat wel. Dus dat betekend als u naar Orange gaat dat uw verbinding via de paddestoel of gevelnet of via het luchtnet ( de palen met de kabel in de lucht ) wel aansluiten maar uw verbinding gaat zo slecht zijn dat ze om de 5 minuten aan de deur terug komen. Dat is voor hun niet fijn maar voor u al helemaal niet. Ik denk dat het beste is dat u dan eens Telenet belt en daar eens wat duidelijke vragen rond stelt. Misschien gaan ze ook nog bij u langs komen voor kabel verbeteringen omdat er gewoon een heel slechte kabel ligt. Helaas kan en mag Orange dit niet doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Telenet heeft een versterker geplaatst in mijn huis, dus dat probleem is opgelost, heb namelijk nog internetverbinding bij Telenet en was vroeger ook zwak. Sedert de aankoop versterker opgelost. Vraag me gewoon af of ik die nog zou kunnen gebruiken bij Orange. Want alles opnieuw aankopen zou toch wat overdreven zijn, 

Anonymous
Niet van toepassing

Deze voor in stopcontact heb ik gehad, na 5 jaar verouderd, en van telenetklantendienst moest ik naar shop om die op te daten. Ik naar die winkel, zij hebben dit gedaan. Ik terug thuis en stak dit in stopcontact en die werkten nog niet. Belde Telenet terug op en dan kreeg ik terug een andere aan de lijn die me als antwoord gaf dat ze niet meer samenwerkten met de fabriek van die bakjes. Dan heb ik een versterker moeten aankopen, 50 euro, maar die werkt nog altijd goed nu. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik zou zeggen probeer het gewoon of het gaat. Maar goed er wordt met een systeem gewerkt waarop staat of u dan wel of niet aansluitbaar bent. Als dat is dat u niet aansluitbaar bent dan gaat Orange het ook niet toelaten. Beetje bizar al zeg ik het zelf , want ik zou dat wel proberen , maar je krijgt dan ook geen installatie afspraak en men kan geen producten inboeken door de tegenhouding.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen