Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-20 15h24
Antwoorden: 3 antwoorden
Hi,
Een tijd geleden is bij mij een Orange installatie gebeurd. De oude bestaande NIU is hier blijven hangen, type Teleste NIU-WO/T1. Technisch gezien is er niets mis, echter deze installatie hangt in de woonkamer en de bijbehorende stroom adapter van de NIU is van het oude type (lineaire voeding) en is aardig versleten. Gevolg: een erg storende zoemende adapter in de woonkamer.
Bij contact met klantendienst vertelden ze dat er een technieker kan langskomen, maar dat die gaat vaststellen of er een defect/storing is. Voor mij is dit wel een storing, maar vind dit nogal subjectief.
Enig advies is welkom!
@jorgeregula er gaat inderdaad iemand langs komen om een 'storing' vast te stellen. Als dan blijkt dat er ook storingen zijn dan zal er een vervanging gebeuren anders gaan ze de NIU niet zomaar vervangen. Dus zou gewoon een afspraak plannen.
Dat is het net, op zich is het geen "storing" maar ik vind het wel "storend" 🙂
@jorgeregula dan zou je een vervanging kunnen vragen maar dat zal dan een betalende interventie zijn vermoed ik zelf.