annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervangen van compal modem?

Topic gestart op: 11-10-18 12h43

Antwoorden: 3 antwoorden

drazgo
Aspirant verkenner

Vervangen van compal modem?

Ik heb sinds mijn aansluiting bij orange nog steeds de compal model hangen in mijn woning.

Nu zei de technieker bij de installatie dat er binnenkort een nieuwere, betere modem ging verschijnen. Is dat zo? Is er een reden om mijn huidige modem te laten vervangen door een nieuwer model (vb de siligence modem)?

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@drazgo ervaart u problemen met de oude modem ? Of wilt u gewoon een nieuwe modem ? De modems worden altijd up to date gebracht door Orange. Maar mocht u problemen ervaren zeker niet twijfelen en de klantendienst contacteren voor een andere modem. U kan natuurlijk altijd de klantendienst contacteren en vragen of u een nieuwe modem kan krijgen . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
drazgo
Aspirant verkenner

heb de laatste tijd veel het probleem dat het internet wegvalt. Dit is dan opgelost wanneer ik de modem reset, dus mocht een nieuwere versie van de modem dit probleem niet meer hebben zou dat natuurlijk een groot voordeel zijn. 

Is het wifi signaal ook niet een stuk beter met de nieuwere modem?

 
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@drazgo Dan zou ik niet twijfelen en een nieuwe vragen en uw probleem uitleggen . Bij de klantendienst kunnen ze ook zien waar de uitvallen veroorzaakt worden. Kan niet spreken van de WiFi op de model of die perfect is aangezien ik een eigen WiFi netwerk heb in huis . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen