annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervolg geen internet

Topic gestart op: 03-08-19 14h10

Antwoorden: 9 antwoorden

Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Vervolg geen internet

Met de nieuwe modem... Geen internet(geen IP-adres via netwerk) terug de oude geplaatst die doet het wel??? Kan iemand mij erbij helpen..???

 

 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Al meer als 20 keer gebeld naar 5000 en bijna iedere dag berichtje gedaan op Orange messenger.... Iedere dag dezelfde antwoord... Wachten technische dienst is ermee bezig.... Pffff 

 

 

 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Alexanderj, als ik uw berichten zo lees, dan moet ge een sterk hart hebben om heel veel geduld te oefenen.
Ik zat tijdens het lezen zo te denken, zijn er geen andere dingen die je eens kan doen?

- Heeft die technieker die modem getest en contact opgenomen met de klantendienst?

- Heb je geen andere mogelijkheden om je internet te versnellen met CPL wifi box? Als ge dat hebt in huis of via familie/vrienden?

- Ik zou zeker ook een jaar compentatie vragen voor die internetboost, want per slot van rekening verdienen ze ook op (10 euro/maand).

 

Weet ge, bij elke operator scheelt er altijd iets aan de klantendienst. Bij Ornage heb ik dat ook mogen ervaren (lees maar eens de klantenzone), wat ik ook veel gebeld had naar 5000. Mijn probleem is al een maand nog niet opgelost; maar ik hoop van harte dat het bij jou opgelost wordt.

Fijne zondag 🙂

0 pluimen
Alexanderj
Gewaardeerd verkenner

Ik moet niks proberen.... Daarvoor dient een klantendienst om u te helpen.... En ja de technieker had de nieuwe modem gezet en hij zei dat orange die ging activeren... Ondertussen al bijna 1 week.... 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Alexanderj 

Toch blijven proberen zou ik zeggen, bellen, mailen, desnoods schrijven... Krijg je geen gehoor of oplossing van je probleem, dan kan je de ombudsdienst contacteren.

Succes

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Alexanderj  schreef:

Met de nieuwe modem... Geen internet(geen IP-adres via netwerk) terug de oude geplaatst die doet het wel??? Kan iemand mij erbij helpen..???

 

 


Dit laat vermoeden dat uw nieuwe modem nog niet ingeschreven is op uw account. Anders zou de oude zeker niet meer werken.

Je kan maar één ding doen, dat is de klantendienst  wakker schudden om uw nieuwe modem asap te activeren op uw account. 

Tot zolang kun je nog verder met uw oude als ik u goed begrepen heb.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen