annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

port forwarding login probleem

Topic gestart op: 15-08-19 17h08

Antwoorden: 2 antwoorden

woutvanrillaer
Aspirant scout

port forwarding login probleem

Ik zou graag port forwarden maar geraak niet ingelogd op http://192.168.0.1/login.html

Als ik probeer in te loggen met de username en wachtwoord van mijn router dan verschijnt er: Login Server is not available.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
TomN
Orange-werknemer

Beste @woutvanrillaer ,

 

Het lijkt mij dat u niet op de juiste pagina toekomt om in te loggen wanneer u het LAN adres ingeeft.

Wanneer ik een verkeerde login/paswoord ingeef (heb het even moedwillig getest), krijg ik volgende bericht (ik heb de mijne in het Engels staan):

Note: Incorrect username or password!
You will find the username and the original password on the label located under the modem

Ik vermoed dat u nog een ander toestel tussen uw computer en de modem hebt staan (eigen router misschien, PLC of een WiFi extender ofzo), en dat deze dezelfde IP range gebruikt.  Dit kan voor routeringsproblemen zorgen in uw netwerk.  Als er dan nog een extra toestel is dat luistert op het IP 192.168.0.1, dan bestaat de kans als deze een "kortere route" heeft, dat u hiernaartoe surft met het 192.168.0.1 adres in plaats van de modem.

Mag ik u aanraden eens met een computer rechtstreeks met een netwerkkabel op de modem aan te sluiten en te kijken of het dan lukt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@woutvanrillaer  inloggen op de modem doet u met het verkregen wachtewoord en de username. Die staan achter op de modem die u kunt gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen