- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Waar surfverbruik checken
Hoe of waar kan ik mijn maandelijks data verbruik zien van mijn thuisnetwerk ?
Dit is gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ben overgestapt naar Orange voor de onbeperkte data maar kan nergens zien hoeveel data ik maandelijks nu echt verbruik.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Dit kan je op je klantenzone terugvinden. Gewoon naast je "Mijn resterend saldo" op de dropdown klikken en kiezen voor Internet + TV. Dan krijg je een overzicht van je verbruikte data in piek en dal uren.
Dit staat er bij mij momenteel 🙂

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik ben niet 100% zeker maar kan je dit niet vinden als je inlogt op je modem?
Als het daar niet staat, vrees ik dat het (momenteel nog) niet mogelijk is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Dit kan je op je klantenzone terugvinden. Gewoon naast je "Mijn resterend saldo" op de dropdown klikken en kiezen voor Internet + TV. Dan krijg je een overzicht van je verbruikte data in piek en dal uren.
Dit staat er bij mij momenteel 🙂

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat moet dan ook vrij recent zijn, in het verleden al meerdere keren gevraagd met negatief antwoord.
Jammer dat jullie dat dan weer niet eens laten weten als er iets nieuws is, is een triestig verhaal eigenlijk jullie communicatie.
Als het nu nog eens zou werken...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Parshift schreef:
Dat moet dan ook vrij recent zijn, in het verleden al meerdere keren gevraagd met negatief antwoord.
Jammer dat jullie dat dan weer niet eens laten weten als er iets nieuws is, is een triestig verhaal eigenlijk jullie communicatie.
Als het nu nog eens zou werken...
Hallo,
Bedankt voor je bericht. Goed opgemerkt! We zijn hier aan aan het werken.
Groetjes,
Totem
