Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-20 08h39
Antwoorden: 21 antwoorden
Lijkt dat die te ver uit elkaar staan. Kan je die wat dichter bij mekaar zetten ?
Of zorgen dat ze alletwee met een vaste kabel aan de modem verbonden zijn ? Je kunt ook nog een derde Mesh bijzetten
@Gregory wat is het nut van een mesh systeem als je ze met een vaste kabel aan de modem gaat verbinden? Dan kan je net zo goed €100 besparen, geen Orange mesh kopen, en dat bedrag nuttig besteden aan degelijke access points.
Ik zit zelf ook met dit vreselijke Orange mesh systeem, en wordt eveneens geconfronteerd met de niet-bestaande ondersteuning. Ik ben van plan een aangetekende brief te sturen, met de vraag om het mesh systeem te kunnen inleveren en mijn geld terug te krijgen.
Wat met ondertussen ook opvalt is dat ik zo goed als nooit in het netwerkadres geraak van een van de mesh toestellen. in 1 geraak ik altijd en kan ik zien welke computers of gsm's er zijn op aangesloten, maar in de andere geraak ik niet in. Via de modem kan ik het adres wel zien van de twee mesh toestellen. eentje is dan 192.168.0.9 en daar geraak ik bijna nooit in. de andere op 192.168.0.2 wel. ik vermoed dat die aan het flippen is. ik heb deze aangekocht samen met de installatie van Orange in mei ergens. ik zou daar toch een garantie op moeten hebben. Zou ik die kunnen omwisselen in een orange shop?
Normaal gezien heb je op alle nieuw aangekochte spullen twee jaar garantie. Je zou ze dus moeten kunnen omruilen bij Orange. Op voorwaarde dat er effectief een fout op zit natuurlijk.