Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-11-20 08h39
Antwoorden: 21 antwoorden
@Cdt24801 Ik kan inderdaad bevestigen dat ze de wifi op de modem uitschakelen, en dat dit ook duidelijk gedocumenteerd is. Wij beschikken wel over 3 mesh modules: 1 bekabeld op de modem aangesloten, 2 draadloos. Naast het feit dat de wifi van de modem uitgeschakeld wordt / moet zijn, staat ook duidelijk gedocumenteerd dat je enkele andere wifi oplossing mag gebruiken. Enkel het mesh systeem. Dus geen eigen access points of repeaters toevoegen.
Ik bedoel hierboven uiteraard "géén enkele andere wifi oplossing" in plaats van "enkele andere wifi oplossing".
@FlashWeave schreef:
Ik bedoel hierboven uiteraard "géén enkele andere wifi oplossing" in plaats van "enkele andere wifi oplossing".
Dat was uiteraard duidelijk, maar als je zoiets nogmaals voorhebt, weet dan dat je tot één uur na het posten de tijd hebt om uw eigen post te corrigeren. Daartoe klik je op de drie bollekes rechts bovenaan en kiest uit het daarop verschijnende menu de juiste optie.
Niet vergeten na de correctie op "posten" te klikken 😋
@Cdt24801 Bedankt voor de tip 👍
Da's graag gedaan hé. 😊