annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WiFi met mesh

Topic gestart op: 16-11-20 08h39

Antwoorden: 21 antwoorden

Bruke
Gewaardeerd verkenner

WiFi met mesh

Hallo. Sinds een aantal weken verliezen de 2 mesh toestellen hun connectie met elkaar met als gevolg geen WiFi. De oranje lampjes zijn dan uit. Na enkele minuten gaan die weer pinken en vervolgens branden en is er terug wifi. Voor een kwartiertje is het dan goed en begint de miserie terug. Ik heb de toestellen al eens verplaatst maar helaas geen oplossing. Weet iemand een oplossing hiervoor. Want via de hulplijn van Orange gaat het niet. Die sturen mij van het kastje naar de muur. Heel vervelend. Dank bij voorbaat. 
Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
FlashWeave
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Ik kan inderdaad bevestigen dat ze de wifi op de modem uitschakelen, en dat dit ook duidelijk gedocumenteerd is.  Wij beschikken wel over 3 mesh modules: 1 bekabeld op de modem aangesloten, 2 draadloos.  Naast het feit dat de wifi van de modem uitgeschakeld wordt / moet zijn, staat ook duidelijk gedocumenteerd dat je enkele andere wifi oplossing mag gebruiken.  Enkel het mesh systeem.  Dus geen eigen access points of repeaters toevoegen.

FlashWeave
Ervaren verkenner

Ik bedoel hierboven uiteraard "géén enkele andere wifi oplossing" in plaats van "enkele andere wifi oplossing".

Cdt24801
Wijze
Wijze


@FlashWeave  schreef:

Ik bedoel hierboven uiteraard "géén enkele andere wifi oplossing" in plaats van "enkele andere wifi oplossing".


Dat was uiteraard duidelijk, maar als je zoiets nogmaals voorhebt, weet dan dat je tot één uur na het posten de tijd hebt om uw eigen post te corrigeren. Daartoe klik je op de drie bollekes rechts bovenaan en kiest uit het daarop verschijnende menu de juiste optie.

Niet vergeten na de correctie op "posten" te klikken 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
FlashWeave
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Bedankt voor de tip 👍

Cdt24801
Wijze
Wijze

@FlashWeave 

Da's graag gedaan hé. 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen