annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WiFi uitschakelen op Siligence modem-router werkt niet

Topic gestart op: 22-02-18 11h13

Antwoorden: 45 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

WiFi uitschakelen op Siligence modem-router werkt niet

OPGELOST

Aangezien ik m'n eigen WiFi access points + router heb in m'n woning wens ik de onnodige Orange WiFi op de Siligence modem-router uit te schakelen.

Dit doe ik op de webinterface van de router (http://192.168.0.1), maar na het uitschakelen is na onbepaalde tijd de WiFi opeens weer ingeschakeld.

Dit is niet de bedoeling en deze moet UIT blijven staan.

Deze bug werd reeds 2 maanden geleden telefonisch doorgegeven en ook via Facebook pm, maar nog geen nieuws.

Graag oplossing, met een firmware update?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Teur
Ervaren verkenner

Hallo,

 

De enige manier om deze continu af te zetten is in de "planning" mode. Daar moet je alle uren v/d dag en alle dagen v/d maan aanvinken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

45 ANTWOORDEN 45
Ronnes
Aspirant verkenner

Dat wil ik dus ook al lang doen , de router uitschakelen ,vanwege omdat de modem/router slecht geplaats is .En ik een betere router geplaatst heb elders maar toch vanwege de orange router problemen geeft hopelijk komt die update snel 😞

0 pluimen
SuzanneV
Orange-werknemer

Hallo Thilor,

Dit is een gekend probleem met deze modem, en zal inderdaad opgelost worden met een firmware-update. Een precieze datum kan ik je daar helaas niet voor geven, maar we zijn er zeker en vast mee bezig.

Gr

Suzanne

Koenkv
Aspirant verkenner

weeten jullie al wanneer de firmware update klaar gaat zijn?

0 pluimen
Ewald
Rekruut scout

x aantal maanden verder en nog steeds geen firmware update? Trieste bedoening wel.

0 pluimen
DRT
Ervaren verkenner

Is hier al een update over? ik zie dat deze post al +5 maand oud is, maar ik heb het zelfde probleem. Ik shakel de WiFi uit op de modem en soms na één dag of soms na 15minuten, staat deze terug aan.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen