annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi camera verbinding

Topic gestart op: 07-12-19 03h05

Antwoorden: 25 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Wifi camera verbinding

Beste 

Sinds dat ik overgeschakeld naar orange netwerk kan ik niet verbinding maken met mijn wifi camera's kan iemand voor mij helpen wat de probleem is 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Anonymous
Niet van toepassing

Dat is een gewoon wifi camera van action de merk smartwares

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb even de handleiding gezocht en doorlezen. Misschien heeft u dit al gelezen maar het kan de moeite zijn :

WI-FI INSTELLINGEN
De Wi-Fi-instelling stelt u in staat om de draadloze verbinding te kiezen en de Wi-Fi-omgeving in
te stellen.
 
Wanneer u op de “Manage Wi-Fi network” knop tikt, zoekt het systeem automatisch het
dichtstbijzijnde netwerk en toont de beschikbare Wi-Fi routers in een drop-down lijst. Kies de
juiste Wi-Fi-router en voer het wachtwoord van de Wi-Fi-router in, indien nodig. Om
veiligheidsredenen wordt voorgesteld om het WPA/WPA2/WPA2-PSK protocol voor het
Wi-Fi-netwerk te gebruiken.
 
Let op:
1. Wanneer de Wi-Fi-verbinding is voltooid en u de Ethernet-kabel loskoppelt, zal de camera opnieuw opstarten en
zal het enkele minuten duren om de verbinding tot stand brengen. Start de APP opnieuw op wanneer u ziet dat de
groene signaalindicator brandt.
 
2.
De WAPP-camera is ontworpen om met de legale Wi-Fi-kanalen in uw regio te werken. Raadpleeg de
handleiding van uw Wi-Fi-router om een juist kanaal voor de WAPP-camera te kiezen.
 
3. Wanneer de camera geen verbinding maakt met de Wi-Fi router, houd dan de reset knop 2 seconden ingedrukt
om het systeem te resetten en doorloop het registratieproces opnieuw.
 
PS : wat u kan proberen , die optie heb ik ook , is om eerst een  vaste kabel te gebruiken , dus conecteren , verbinding bekabeld te maken , en dan vanuit de settings de wifi in te stellen. Deze optie heb ik ook moest mijn camera systeem het begeven en helemaal niet meer met wifi willen verbinden.
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Beste Patrick 

De camera heeft geen internet kabel ingang enkel wifi 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Beste Patrick 

De camera heeft geen internet kabel ingang enkel wifi 


Dan herhaal ik mijn vraag over exact merk en type. Enkel een merk is niet voldoende om u te kunnen helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dan zou ik gewoon eens het volgende ondernemen.

eerst de rest knop indrukken voor 2 seconden en opnieuw verbinding maken. Dan zien of alles terug operationeel wordt en dat u alles in gesteld krijgt.

U kan ook eventueel eens het volgende proberen , log in op de modem met een rechtstreekse kabel aan de modem. Gebruik uw login en wachtwoord wat op de sticker staat achter op de modem. Vervolgens eens de 5 Ghz geheel uitzetten , alles opslaan of bewaren drukken. Dan opnieuw verbinding proberen te maken en dus de stappen voor installatie terug overlopen. Moest het niet werken moeten we verder kijken , maar als het wel werkt zou dat betekenen dat de camera met de 5Ghz wil verbinden wat niet altijd mogelijk is voor die ip camera's . Mijne verbinden ook niet als ik de 5 Ghz enkel gebruik maar ik heb een mesch systeem en die regelt het allemaal naadloos perfect voor alle apparaten.

Eventueel kan men ook eens zien of het een oplossing geeft door enkel de firewall uit te schakelen op de modem maar vermoed dat het er niet veel aan  gaat af doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen