annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifi automatisch verbinden

Topic gestart op: 17-04-20 11h12

Antwoorden: 8 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

wifi automatisch verbinden

OPGELOST

Sinds upgrade van ONE OUI 2 ANDROID 10 van 14 april is er geen verbinding met mijn thuis netwerk.

Als ik mijn samsung A40 terug inschakel geeft die geen wifi weer ook al is die ingeschakeld ook niet het symbool van wifi,als ik dan naar instellingen ga zie ik dat wifi aanstaat maar mijn thuisnetwerk is niet te zien als ik daar dan op klik krijg ik bovenaan links wifi en rechts wifi direkt (wat in geval van het laatste vroeger niet het geval was)als ik dan wifi uit en weer inschakel maakt die wel verbinding en verschijnt mijn thuisnetwerk.Staat op automatisch opnieuw verbinden,gemeten netwerk automatisch detecteren.

Vroeger had ik wel direct verbinding met mijn thuisnetwerk van zodra ik mijn telefoon aanzette nu geeft die aan verbonden met 4G.

Heeft dit iets te maken met instellingen,ga ik nu steeds wifi op en af moeten zetten als ik mijn tel inschakel.

Alles werkt draadloos tv,pc,....

Iemand ervaring hiermee,hoe ik dit eventueel kan instellen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  je kan het net iets extremer doen. Dit heb ik je al eens gezegd aar nu een herstel van de andere kant. 

Weet dat je hier wel alles dient op te slaan ergens he. Dit is niet zomaar een rest die je doet. Maar dit heeft mijn toestel ook al ooit eens gered. 

Toestel resetten via recovery mode:

1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.
3. Wacht een paar seconden.
4. Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.
5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
6. Je toestel wordt nu gereset

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  is het enkel die gsm waar je niet mee op wifi kan of heb je nog andere toestellen die hetzelfde probleem hebben? 

Komt er op je gsm uberhaupt wel een wifi netwerk , van je geburen of iemand anders uit de omgeving? 

Het kan perfect zijn dat er iets mis gegaan is met je update . Op de modem heb je ook een WPS knop deze zou je ook eens kunnen gebruiken om dan direct een verbinding te maken , als dat lukt. 

Wat je ook kan doen als de rest wel allemaal correct werkt is je gsm eens te resetten , je zal wel ff moeten googlen hoe dit het beste te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ronaldo
Ervaren verkenner

Ik kan wel op wifi maar ik moet steeds wifi op en afzetten eens dit is gebeurd maakt die wel verbinding met mijn thuisnetwerk.Voor die update had ik direct kontakt met het thuisnetwerk.

Misschien alles toch maar is resetten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  reset alles eens en ziet wat het geeft. Denk wel aan je nummers enzo dat je die ergens opslaat he zodat je ze niet kwijt bent. Ook al het andere dien je opnieuw in te stellen ook apps en dergelijke.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Of misschien kan je dit eerst eens proberen?

Een wifi-netwerk van uw telefoon verwijderen.

Open de app Instellingen op uw telefoon. Tik op Netwerk en internet Wifi.

Schakel zo nodig Wifi in.

Tik onderaan op opgeslagen netwerken.

Tik in de lijst op het opgeslagen netwerk dat u wilt verwijderen.

Tik op Vergeten. Het wifi-netwerk opnieuw toevoegen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen