annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi versterker of niet?

Topic gestart op: 01-09-23 14h21

Antwoorden: 6 antwoorden

Lucas99
Aspirant verkenner

Wifi versterker of niet?

IMG_1278.jpeg

IMG_1277.jpeg

Beste,

 

ik heb zonet een Orange wifi abonnement genomen en de wifi is succesvol geïnstalleerd. Jammer genoeg geraakt de wifi niet tot in de bureau. Nu vond ik in mijn kast deze toestellen (zie foto’s) en dit lijkt een wifi versterker te zijn. Kan iemand met technische kennis dit bevestigen of is dit een ander soort toestel? Stel dat dit een wifi versterker is, is dit dan compatibel en kan dit de Orange wifi versterken? 

alvast bedankt

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Koenziona
Gewaardeerd verkenner

Dit is niet voor wifi maar om data te versturen over het elektriciteitsnet..1 moet bij de modem en een patchkabel erop insteken en de andere gebruik je in een stopcontact waar je internet wil maar wel met de kabel..wil je wifi versterken ben je hier niks mee 

0 pluimen
JanSan333
Ervaren verkenner

Screenshot_2023-09-02-10-16-44-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 Deze werken fantastisch, plug&play en wifi tot bij de buren.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Voor diegenen die nog ergens over twijfelen: het zijn dus gewone powerlines.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ziet er naar uit dat dit is om de ethernet draad over de netspanning (stopcontact) te transporteren zodat men geen LAN (of ethernet) kabels moet leggen, of waar er geen zijn

Je hebt er minimum 2 nodig - 1 aan de modem en de andere ergens waar je bedraad internet wil hebben

PLC | Proximus Forum

Deze zenden geen wifi signaal uit volgens mij

Je kunt ze eens in het stopcontact steken en met je telefoon zien of er een wifi netwerk is bijgekomen, maar ik betwijfel het

Leden met de meeste pluimen