Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
@Timothy_3090 een goedemorgen,
fijn dit te lezen, veel succes en duimen dat alles terug oké komt.
Ook jij een fijn weekend.
Was ik van plan na het werk vandaag bij het thuiskomen. Is niet een eerste keer dat er is korte panne of zo is. En dat is meestal opgelost na een paar uurtjes max en bij het is heropstarten wat nu ook mijn eerste gedachte was en poging ☺️
Ik vrees dat het waarschijnlijk al iets ernstiger zal zijn zoals de modem zelf die is zal moeten hernieuwd/vervangen moet worden nadat deze eerste poging zelf biet lukte.
Had via hier gehoopt al iemand van Orange vast te krijgen want had voorbije 2 dagen zelf geen tijd om beginnen te bellen en hopen op snel antwoord zonder wachttijd 😅
Alvast bedankt voor de moeite en poging als niet-werknemer van Orange mogelijke oplossing aan te bieden 🫠 @Josette en @Pletse
Heb jullie beiden pluim verstuurd voor de vriendelijke moeite en tijd 👍😎
@Timothy_3090 bedankt.
Probeer eens via FB- Messenger bij Orange een berichtje te doen.
Succes.
Heb daarnet kunnen bellen en iemand aan de lijn gehad voor wat tests te doen. Afspraak met een technieker dat langs zal komen vastgesteld voor op de 23ste.
Probleem ligt ofwel aan de modem zelf of door een probleem met bekabeling buitenshuis als ik dat goed begrepen heb.
De persoon heeft alleszins via video kunnen opmerken dat het probleem degelijk niet ligt aan slechte kabelverbinding binnenshuis op de modem zelf met de COAX-kabel ? 😅
Aldus tot die tijd hard op de tanden bijten zonder enige Wifi-verbinding mogelijk 😬😬😬
Alleszins toch nog eens bedankt aan beiden voor poging tot support en wens ik jullie een fijn weekend toe 🙏😎👊