annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xbox one X connectie problemen.

Topic gestart op: 17-06-18 22h45

Antwoorden: 49 antwoorden

redroom82
Ervaren verkenner

Xbox one X connectie problemen.

OPGELOST

Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X. 

Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet. 

Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.

Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen  

 

Is er iets wat ik gemist heb? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

49 ANTWOORDEN 49
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

Wallie
Gewaardeerd verkenner

Alternatieve oplossing;

Mesh wifi systeem van Orange aankopen en de console verbinden via kabel met de Mesh.

Naast het sterk verbeterd wifisignaal in huis zal de console niet langer authenticatie problemen opleveren.

Een deftige switch kost snel >50€. Voor 99,95€ heb je perfecte wifi + problem solved 🤷‍♂️.

Grtn Niels

 

Teur
Ervaren verkenner

Ok ben ondertussen overgeschakeld naar Telenet. Ik heb nu IPv6 (wat Orange niet aanbied).Bij IPv6 is het NAT type van minder belang. Ik had vooral problemen met chatten en berichten sturen in multiplayer mode en deze zijn nu van de baan...

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Welke type van switch is het?

Kan je misschien een link of iets meer info geven?

Klinkt alvast goed!!!

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Het is een tp-link tl-sg105 met qos en igmp. Maar nog niet meteen aanschaffen 🙂 . Ben nog niet 100% overtuigd dat dit de oplossing is 🙂

 

https://www.tp-link.com/nl/products/details/cat-4763_TL-SG105.html

Leden met de meeste pluimen