annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xbox one X connectie problemen.

Topic gestart op: 17-06-18 22h45

Antwoorden: 49 antwoorden

redroom82
Ervaren verkenner

Xbox one X connectie problemen.

OPGELOST

Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X. 

Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet. 

Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.

Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen  

 

Is er iets wat ik gemist heb? 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
waxje
Ervaren verkenner

Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing. 

De switch kost 20€. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

49 ANTWOORDEN 49
redroom82
Ervaren verkenner

Alvast bedankt voor ons op de hoogte te houden. 

Hopelijk is dit de oplossing voor ons.

 

0 pluimen
waxje
Ervaren verkenner

Nog steeds geen enkele reset hoeven doen.

Voor mij is het probleem met een switch dus opgelost.

redroom82
Ervaren verkenner

Ben mij er ook eentje gaan halen en meteen via de kabel aangesloten zonder enig probleem. 

Ik zal het ook enkele dagen testen en ik denk dat we dan wel kunnen besluiten dat dit de oplossing is. 

 

Alvast bedankt voor mee te helpen zoeken naar een oplossing !!! 

0 pluimen
redroom82
Ervaren verkenner

Sinds maandag de switch ertussen en sinds dus ook geen enkel probleem meer gehad.

Voor mij is dat dus de oplossing en hopelijk voor anderen ook. 

Bedankt aan de verschillende leden die mee hebben helpen zoen en vooral @waxje

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X. 

Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet. 

Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.

Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen  

 

Is er iets wat ik gemist heb? 

Ugh @redroom82

 

Hebben de tips geholpen van onze Tribers hierboven?

 

Je zou normaalgezien geen problemen moeten ervaren met je connectie van je Xbox. Aarzel zeker niet om wat rookseinen toe te sturen naar de klantendienst van Orange.

 

De Orange-stamleden maken hier een dossier van en trachten een oplossing te zoeken binnen de 5 werkdagen.

 

 

Totems groet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen