Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-18 22h45
Antwoorden: 49 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X.
Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet.
Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.
Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen
Is er iets wat ik gemist heb?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Met de switch ertussen heb ik al 2 dagen geen reset hoeven doen. Het is op dit moment veelbelovend, dus ik duim dat dit blijft werken. Anders ben ik terug bij af. Ik update het topic mocht het toch nog fout lopen. Als ik een week niet hoef te resetten zie ik dit als een permanente oplossing.
De switch kost 20€.
Alvast bedankt voor ons op de hoogte te houden.
Hopelijk is dit de oplossing voor ons.
Nog steeds geen enkele reset hoeven doen.
Voor mij is het probleem met een switch dus opgelost.
Ben mij er ook eentje gaan halen en meteen via de kabel aangesloten zonder enig probleem.
Ik zal het ook enkele dagen testen en ik denk dat we dan wel kunnen besluiten dat dit de oplossing is.
Alvast bedankt voor mee te helpen zoeken naar een oplossing !!!
Sinds maandag de switch ertussen en sinds dus ook geen enkel probleem meer gehad.
Voor mij is dat dus de oplossing en hopelijk voor anderen ook.
Bedankt aan de verschillende leden die mee hebben helpen zoen en vooral @waxje
Sinds kort klant van Orange en ik krijg maar geen goed internet op mijn One X.
Hij vindt wel het internet via de kabel maar inloggen 95% van de keren gewoon niet.
Ik heb ook de nodige poorten open gezet en ik denk ook wel een fixed Op gegeven aan mijn xbox.
Het ene moment geeft hij NAT problemen en het andere moment zegt hij dat alles in orde is maar toch kan ik niet online gaan of inloggen
Is er iets wat ik gemist heb?
Ugh @redroom82
Hebben de tips geholpen van onze Tribers hierboven?
Je zou normaalgezien geen problemen moeten ervaren met je connectie van je Xbox. Aarzel zeker niet om wat rookseinen toe te sturen naar de klantendienst van Orange.
De Orange-stamleden maken hier een dossier van en trachten een oplossing te zoeken binnen de 5 werkdagen.
Totems ✨groet